امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۴:۰۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49274
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به همه مربیان ایران توهین شده است!

    به همه مربیان ایران توهین شده است/علیدخت: فدراسیون به دنبال کسانی است که می‌گوید بنشین، می‌نشینند!

    سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: مسئولان فدراسیون فقط به دنبال کسانی هستند که هر وقت می‌گویند بنشین می‌نشینند و هر زمان می‌گویند برو، می‌روند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز ایران در گفتگو با خبرنگار ورزسی باشگاه خبرنگاران در تشریح مسائل و مشکلات تیمهای ایرانی تنیس روی میز و مسائل موجود در فدراسیون این رشته ورزشی اظهار داشت: نوشاد عالمیان نتایج خوبی را تا ۳ تا ۴ ماه پیش می‌گرفت، وی در لهستان از بازیکنی باخت که قبلاً ۳ بار آن را برده بود واین نشان می‌دهد که عالمیان توان پیروزی را داشته است ، اکنون باید در پی آن باشیم که دلایل این باخت‌ها چیست؟ در اردوها و تمرینات تیم ملی نباید فقط به مسائل تکنیکی پرداخت باید بازی آنالیز شود، از نظر روحی روی بازیکن کار شود، بازیکن حریف را برایش مشابه‌سازی کنیم. من شنیده ام بهانه آورده‌اند که نوشاد در لهستان خسته بوده است! آیا این امکان دارد؟ عالمیان ۴ ماه پیش مسابقه داده یعنی هنوز خسته مانده است؟ مشکل باید ریشه یابی شود.

     

    وی ادامه داد: چند وقت پیش پیشنهاد دادم که به مسابقات برزیل برویم، اگر اعزام می‌شدیم دو مدال می‌گرفتیم اما گفتند سطح مسابقات پایین است! لهستان را هم که گفتند بالاست که بالا هم نبود پس تکلیف چیست؟ وقتی در لهستان نوشاد از دور مقدماتی معاف می‌شود پس نشان می دهد سطح مسابقات خیلی هم بالا نیست و برد دور از دسترس نیست.

     

     

    ** حضور مربی خارج نشین، توهین به مربی ایرانی بود

     

    اولین المپیکی تنیس روی میز ایران گفت: در مسابقات جام جهانی بلژیک اعلام کردند نوشاد عالمیان را به تنهایی دعوت کرده‌اند و نمی‌توان کسی را با وی فرستاد! اگر نوشاد را تنها خواستند پس چرا گفته‌اید مربی‌ای از آلمان بیاید و در مسابقات کنارش باشد؛ این چه مدل تنهایی است؟ اگر هم قرار است مربی کنارش باشد چرا با مربی خودش نفرستادید؟

     

    وی افزود: تمیم‌زاده مربی که در بلژیک نوشاد را همراهی می کرد ۲۵ یا ۲۶ سال است ایران نیست، این موضوع توهین به همه مربیان کشورمان است نه شخص علیدخت، اگر آقایان معتقد بودند علیدخت صلاحیت ندارد، یعنی در ایران هیچ مربی‌ای نبود که با نوشاد به جام جهانی برود؟ لباس مربیگری تیم ملی، لباس مقدس ایران نباید به آسانی بر تن هر کسی قرار بگیرد.

     

    علیدخت خاطرنشان کرد: نکته جالب این است که این‌ آقا همینطور که نمی توانست سرخود برود و در سالن به عنوان مربی بنشیند برای اینکه آی دی کارت بگیرد باید مجوز فدراسیون را داشته باشد و فدراسیون وی را به مسئولان برگزار مسابقات معرفی کند پس فدراسیون نشینان از ۲ یا ۳ هفته قبل از مسابقه اطلاع داشتند که وی مربی نوشاد است. پس به چه علت در مصاحبه‌هایشان می‌گفتند که نوشاد تنها به جام جهانی می‌رود؟ وقتی می‌گویم فدراسیون تنیس روی میز صداقت کلام ندارد یعنی این!

     

     

    ** معلوم نیست جعفری پور اختیار تام گرفته یا زارع پور!

     

    سرمربی سابق تنیس روی میز گفت: آقایان شب مصاحبه اعلام می‌کنند که صحبت‌هایمان را با علیدخت انجام می دهیم تا سوء تفاهم‌ها برطرف شود آن وقت به صورت شبانه جعفری پور را می‌فرستند سفارت که ویزا بگیرد و با وی وارد مذاکره می‌شوند، آنها دنبال علیدخت نیستند دنبال کسانی هستند که هرچه می‌گویند بگوید چشم!

     

    وی اضافه کرد: نمی‌دانم معنی اختیار تام داشتن که سرمربی جدید از آن حرف می‌زند چه بود؟ آیا وی منتظر نشسته است تا به وی بگویند چه کار کن چه کار نکن؟! چطور در لهستان با وی تماس گرفتند و گفتند تیم را برگردان؟ من نمی‌دانم زارع پور برای جعفری پور شرط گذاشته است که اختیار تام را به وی بدهد یا جعفری پور اختیار تام گرفته است؟

     

    علیدخت تأکید کرد: من به دنبال سفر نیستم چرا که اگر بودم ویزایم را برای لهستان و آلمان می‌بردم، هدف من چیز دیگری بود . جالب است که در گزارشی عنوان شده علیدخت چون شرایط را نسنجیده و دیده در لهستان نتیجه نمی‌گیرد استعفا داده است و بازیکنان را بهانه کرده است، اگر من به دنبال بهانه گیری بودم که در بدترین شرایط بهترین نتیجه را نمی گرفتم. خوشبختانه عملکرد من مشخص است؛ من می خواهم پینگ پنگ روی اصول پیش برود.

     

    مربی با سابقه تنیس روی میز کشور گفت: اکنون تنیس روی میز از چارچوب بیرون آمده است و به همین دلیل به هر چیزی که می‌شود دست می اندازیم.

     

    وی تصریح کرد: برای مثال عنوان شده چرا در بلژیک نوشاد همراه پدرش نرفت! حرف من این است اگر نوشاد می‌خواست با پدرش برود چرا مربی‌اش نرود؟ اگر پدر نوشاد تا این حد تأثیر گذار است چرا وی را مربی تیم ملی نمی‌کنید؟ انتخابی تیم ملی چه شد؟ چرا دو ماه است خبری از رقابت های دسته برتر نیست؟

     

    علیدخت گفت: با وجود شرایط فعلی در رشته تنیس روی میز هم پینگ پنگ ضرر می‌بیند هم بازیکنان! چرا بازیکنان از خودشان دفاع نمی‌کنند؟ آیا منتظرند فرد دیگری از حقشان دفاع کند؟ من به خاطر بچه‌ها از سرمربیگری استعفا دادم اما برخی از آنها برای خود چه کردند؟

     

    سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد: من نیازی به دفاع ندارم عملکردم بهترین دفاع است؛ برخی پینگ پنگ بازان می‌گویند ما سکوت می‌کنیم تا وارد حاشیه نشویم، نمی‌گویم وارد حاشیه شوید، از حقتان دفاع کنید به فکر خودتان باشید، ببینید ۳ ماه پیش کجا بودید و الآن کجا هستید؟

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت: فدراسیون به دنبال کسانی است که می‌گوید بنشین، می‌نشینند!"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما، کدام یک از مربیان داخلی تیم ملی جرات دارد در این باره حرف بزند؟چه فدراسیونی بهتراز این که تمام مربیان طراز اول بیرن باشند وبرخی مربیان در حال رزومه سازی وسفرهای بادآورده آن هم با بازیکنان مردم!مطمئنا این سکوت مربیان ملی تبعاتی به همراه خواهد داشت که بزودی بصورت مستقیم آنان را تحت شعاع قرار خواهد داد.
      باتشکر


    تازه ترین اخبار