امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۵:۵۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49282
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در نظر دارد تا زمان نزدیک شدن به مسابقات قهرمانی جهان، تمرینات این تیم با برگزاری یک مرحله اردوی یک هفته‌ای در هر ماه پیگیری شود.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار مهر، تیم ملی تنیس روی میز به تازگی…

     

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در نظر دارد تا زمان نزدیک شدن به مسابقات قهرمانی جهان، تمرینات این تیم با برگزاری یک مرحله اردوی یک هفته‌ای در هر ماه پیگیری شود.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار مهر، تیم ملی تنیس روی میز به تازگی از مسابقات پروتور جهانی لهستان بازگشته و هنوز برنامه جدیدی برای چگونگی ادامه روند آماده‌سازی این تیم تا زمان مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود، ارائه نشده است.

     

    البته برگزاری اردوی یک هفته‌ای در هر ماه، برنامه مورد نظر سرمربی تیم ملی است که آن را به مسئولان فدراسیون هم ارائه کرده اما هنوز زمان‌بندی دقیق اردوها و تمرینات این تیم اعلام نشده است.

     

    احمد جعفری‌پور در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: برنامه‌های مورد نظر خود برای چگونگی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز را به مسئولان فدراسیون ارائه کرده‌ام. نظرم این است که در هر ماه یک مرحله اردوی یک هفته‌ای در یکی از مناطق خوش آب و هوا داشته باشیم. البته هرچه به زمان مسابقات جهانی نزدیک‌تر می‌شویم، باید زمان اردوهای ماهیانه بیشتر شود.

     

    وی تصریح کرد: علاوه بر این، درخواست استفاده از حریف تدارکاتی سطح بالا در تمرینات داخلی و حضور در کمپ‌های بین‎‌المللی به خصوص کمپ چین برای ماه‌ها و هفته‌هایی که به مسابقات جهانی نزدیک‌تر می‌شویم را هم به فدراسیون ارائه کرده‌ام.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز همچنین گفت: در هر کل اینکه برنامه کلی من تا زمان مسابقات جهان تنظیم شده و به زودی مشخص خواهد شد که اردوهای ماهیانه چه زمانی و کجا برگزار می‌شوند.

    توضیح مدیر سایت:

    بهتر است بجای این طرحهای شکست خورده ومطمئنا بی نتیجه جناب آقای سرمربی به مطالب ذیل توجه فرمایند که:

    ۱-فعلا جناب رئیس شما قصد دارد تا دوبازیکن المپیکی ویک بازیکن ملی پوش را علاوه بر محرومیت از تنیس روی میز از زندگی نیز محروم نماید اگر قرار باشد این سه نفر که بنا به مقتضیات زمانی وبراثر فشار ها و اجحاف ها مجیور به مصاحبه هایی آن هم کاملا به جا وبرحق وبجای اینکه امثال حضرتعالی این حرفها را بزنید حق گویی کرده اند محروم گردند برگزاری اردوی باصظلاح تیم ملی بدون حضور این ملی پوشان باتجربه چه منفعتی وخروجی در بر خواهد داشت؟

    ۲-وقتی از برگزاری اردو در مناطق خوش آب و هوا سخن گفته می شود ….برداشتها وشبهاتی بوجود می آید که حالا که خبری از سفرهای خارجی نیست پس زنده باد کیش و قشم و شمال و برخی دیگر مکانهای خوش آب وهوا!

    ۳-همانگونه که قبلا اعلام کرده ایم سطح بازیکنان ملی خصوصا نوشاد عالمیان از مربیان سبقت گرفته ومربیان فعلی نمی توانند جوابگوی ملی پوشان باشند!کدام علم روز وازچه منبعی ؟دیگر دوره فورهند و بکهند زدن یا ضربدری! گذشته است  پینگ پنگ خیلی از لحاظ علمی و عملی تغییر کرده لذا بهتر است که وقتمان را به هدر ندهیم!

    ۴-آیا تضمینی هست که حضرتعالی تا آن زمان مربی تیم ملی یا اصلا در فدراسیون باشید؟؟؟بنده باصراحت به شما در یک پیش بینی اعلام میکنم که منتظر خبرهای غافلگیر کننده از طرف جناب رئیس باشید زیرا خبرهایی که برای شما اصلا قابل باور نیست در راه است!

    ۵-در صورتی که این سه بازیکن محروم گردند عملا برگزاری اردو بدون حضور اخلاق پسند ونوروزی ولطف الله نسبی غیر قابل قبول وبدون کارآیی است واز همه مهمتر چنانچه این نفرات محروم گردند آیا دیگر بازیکنان دسته برتر بدون در نظر گرفتن دوستانشان میخواهند در اردو حاضر باشند؟چنانچه چنین اتفاقی بیافتد اگر فردا روزی نوبت به آنان رسید مطمئنا هیچ دفاعی از آنان نخواهد شد وتازه باید منتظر انتقادات بسیار شدید از جانب سایتهای مستقل وغیر وابسته و غیرمزد بگیرباشند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "درخواست سرمربی تنیس روی میز از فدراسیون/ اردوی یک هفته‌ای ماهیانه(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار