امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۹:۳۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49287
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شاهکار جدید فدراسیون تنیس روی میز!

    فدراسیون تنیس روی میز ایران شاهکار جدیدش را نیز خلق کرد تا پینگ پنگ بازان ایران بدون مسابقه دادن در پروتور آلمان باخت بخورند اقدامی که تاکنون در سطح ملی بی سابقه بوده است.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فدراسیون تنیس روی میز ایران که دسته گل به آب دادن را شعار خود قرار داده و با اقداماتی عجیب و غریب در بسیاری مواقع در سه سال اخیر سعی در زدن رکوردهای عجیب دارد این بار هم با برنامه ریزی یا بدون برنامه و بی فکر پینگ پنگ بازان ایرانی را که قرار بود در مسابقات پروتور جهانی آلمان شرکت کنند بعد از پیکارهای لهستان به ایران بازگرداند.

     

    این اتفاق باعث شد تا جلوی نام نمایندگان کشورمان که در مسابقات آلمان ثبت نام کرده و انصراف نداده، شرکت نکرده بودند عبارت (در سر میز حاضر نشده است) نوشته شود! به این معنی که برای هرکدام از آنها باخت فنی خورده و امتیاز رنکینگ هم کم خواهد شد البته به نظر می رسد این باخت علاوه بر کسر امتیاز جرایم انضباطی دیگری از جمله درج در سوابق فدراسیون ملی کشورها را هم در پی خواهد داشت.

     

    لازم به ذکر است، نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی، سروش امیری نیا و پوریا عمرانی ملی پوشان کشورمان هستند که در آلمان قربانی سیاستهای فدراسیون ایران شدند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باخت پینگ پنگ بازان ایران بدون مسابقه در آلمان"
    1. amidi گفت:

      با سلام همانگونه که من در مصاحبه ام با ایرنا در سه شنبه شب اطلاع رسانی کرده بودم چون اسامی در جدولها قید شده و قرعه کشی قبلا انجام میشود اینگونه بی تدبیری ها ضرر مضاعف دارد.من نمیدانم چرا گوش شنوایی و چشم بینایی در وزارت ورزش متوجه اتفاقات این رشته ورزشی نیست؟دوستان بسیار با تجربه و اگاهی در این وزارت وجود دارند که بخوبی قادر به تحلیل مسائل هستند .اما چرا اقدام عملی صورت نمیگیرد مایه تاسف است.


    تازه ترین اخبار