امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۷:۵۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49294
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مطمئنا هرکس که حتی بصورت تلویحی اخبار و رویدادهای  تنیس روی میز را دنبال می کند با  یک مقایسه بسیار ساده از مصاحبه ها و دیدگاههای رئیس فدراسیون و مربی فعلی تیم ملی در می یابد  که گرچه زارع پور و جعفری پور دونفر هستند اما هیچ دیدگاه مشترکی  در بین گفته ها و اعتقادات…

    wwwweee

    مطمئنا هرکس که حتی بصورت تلویحی اخبار و رویدادهای  تنیس روی میز را دنبال می کند با  یک مقایسه بسیار ساده از مصاحبه ها و دیدگاههای رئیس فدراسیون و مربی فعلی تیم ملی در می یابد  که گرچه زارع پور و جعفری پور دونفر هستند اما هیچ دیدگاه مشترکی  در بین گفته ها و اعتقادات آنان در مورد آینده تیم ملی خصوصا آنچه محمد زارع اعتقاد دارد (مدال آوری در مسابقات آسیایی وجهانی پیش رو) وجود ندارد!

    محمد زارع پور  هدف اصلی خود را همانگونه که در مصاحبه ها و گفته های خود عنوان داشته کسب مدال رنگارنگ وبرروی سکو رفتن در رقابتهای آسیایی وجهانی آتی عنوان کرده وهمواره برروی آن پافشاری نموده است.

    دیروز آقای احمد جعفری پور  طی مصاحبه ای رسمی با یکی از خبرگزاری ها بصورت خیلی صریح و شفاف عنوان داشته اند که واقعیت این است رسیدن نوشاد به رده بندی جهانی ۲۰تا ۳۰ جهان  بسیار سخت  وتقریبا غیر ممکن بوده  حتی اگریک مربی چینی  بالای سر نوشاد عالمیان باشد  نمیتواند او را در شرایط ایده آل نگه دارد !

    با این اهداف و دیدگاه های منتشره از طرف رئیس فدراسیون و همچنین مربی فعلی تیم ملی بسادگی به این نتیجه می رسیم که اهداف و دیدگاههای رئیس فدراسیون و مربی تیم ملی نه تنها یکی نبوده بلکه هیچگونه قرابتی هم با هم ندارد!

    حالا باید از محمد زارع پور در این باره سوال شود که وقتی مربی فعلی تیم ملی اعتقادی به آنچه شما همواره در رسانه ها عنوان می کنید ندارد چطور وچگونه  قرار است این مربی تا رقابتهای جهانی ویا آسیایی  فعالیت داشته باشد؟؟؟

    از یک طرف آقای جعفری پور باید بصراحت  برای رسانه ها و افکار عمومی مشخص کند که آیا این دیدگاه محمد زارع پور در ارتباط با مدال آوری در مسابقات آسیایی وجهانی  امکان پذیر است یا خیر؟اگر این امکان با پتانسیل فعلی  ممکن است در این باره شفاف سازی نمایند واگر هم که نه؛ تا دیر نشده بصراحت این موضوع را اطلاع رسانی فرمایند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تضادهای بنیادین زارع پور وجعفری پور!"
    تازه ترین اخبار