امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۸:۲۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49300
    ارسال خبر چاپ خبر
  • یوشیدا کای بازیکن ژاپنی که دارای رنکینگ ۵۶ جهانی می باشد جایگزین نوشاد عالمیان در جدول مسابقات گردید. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، یوشیدا کای از ژاپن بعنوان جایگزین نوشاد عالمیان در مسابقات آزاد جهانی  آلمان شد. طبق جدول منتشره از که از سوی فدراسیون جهانی اعلام گردیده بود قرار بود…

    یوشیدا کای بازیکن ژاپنی که دارای رنکینگ ۵۶ جهانی می باشد جایگزین نوشاد عالمیان در جدول مسابقات گردید.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، یوشیدا کای از ژاپن بعنوان جایگزین نوشاد عالمیان در مسابقات آزاد جهانی  آلمان شد.

    طبق جدول منتشره از که از سوی فدراسیون جهانی اعلام گردیده بود قرار بود نوشاد عالمیان با چن فنگ از سنگاپور که دارای رده بندی جهانی ۱۰۸ می باشد روبرو گردد که دقایقی قبل از برگزاری این مسابقه که طبق برنامه قرار بود راس ساعت ۱۵:۱۵ بوقت محلی بر روی میز شماره ۳ انجام شود نام نوشاد عالمیان از جدول مسابقات حذف و نام بازیکن ژاپنی جایگزین آن گردید.

    در این ارتباط دو احتمال به نظر می رسد اول اینکه نام نوشاد عالمیان به تنهایی از جدول مسابقات حذف گردیده تا با افت رنکینگ مواجه نشود واحتمال دوم اینکه دیگر بازیکنان تیم ملی که نامشان در این مسابقات ثبت شده است از این مزایا بهره منده نشده و بزودی باید منتظر کسر امتیاز رنکینگی آنان باشیم!

    شایعاتی مینی بر ارتباط مصاحبه های برخی بازیکنان درارتباط باتایید مربی خارج نشین با این امتیاز امروز به گوش می رسد که بزودی وبعد از تکمیل اطلاعات در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اوپن آلمان/بازیکن ژاپنی جایگزین نوشاد عالمیان شد!"
    تازه ترین اخبار