امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۴:۳۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49317
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نویسنده : انسیه بحری     تیم‌ملی پینگ‌پنگ هفته گذشته در پروتور جهانی لهستان شرکت کرد و نتایج ضعیفی گرفت. سپس با وجود ثبت نام ملی‌پوشان در پروتور جهانی آلمان که از ۲۳ تا ۲۷ آبان برگزار می‌شود، تیم‌ملی به دلیل مشکلات مالی راهی این رقابت‌ها نشد. این درحالی است که قبل از آن فدراسیون…

    نویسنده : انسیه بحری

     

     

    تیم‌ملی پینگ‌پنگ هفته گذشته در پروتور جهانی لهستان شرکت کرد و نتایج ضعیفی گرفت. سپس با وجود ثبت نام ملی‌پوشان در پروتور جهانی آلمان که از ۲۳ تا ۲۷ آبان برگزار می‌شود، تیم‌ملی به دلیل مشکلات مالی راهی این رقابت‌ها نشد.

    این درحالی است که قبل از آن فدراسیون پینگ‌پنگ اقدام به ثبت‌نام بازیکنان در این مسابقات کرده بود. با این شرایط فدراسیون باید منتظر جریمه جهانی باشد و ملی‌پوشان هم به دلیل باخت فنی در این پروتور دچار افت رنکینگ‌شان می‌شوند.

    البته تبعات این موضوع در ماه‌های آینده بیشتر مشهود می‌شود. چرا که باخت فنی کسر امتیاز به مراتب بیشتری از باخت در جریان پیکارها دارد. فدراسیون پینگ‌پنگ که طی چند سال گذشته با مشکلات مدیریتی زیادی مواجه بوده حالا حاشیه جدیدی را تجربه خواهد کرد و سوال مهم از مسوولان فدراسیون این است که چرا با وجود مشکلات مالی که از قبل از آن باخبر بوده‌اند، در این پروتور ثبت‌نام کرده‌اند؟

    باور آن غیرممکن به نظر می‌رسد، اگر بگوییم فدراسیون‌نشین‌ها از قبل با قوانین تورهای جهانی ناآشنا بوده‌اند و برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور در مسابقات نداشته‌اند! سروش امیری‌نیا یکی از پینگ‌پنگ‌بازان تیم‌ملی در تور لهستان در این مورد به گل می‌گوید: «دقیقا علت شرکت نکردن تیم‌ملی در تور آلمان را نمی‌دانم و شاید هم سلیقه در کار بوده است اما مشکل مالی اصلی‌ترین دلیل غیبت ما در مسابقات آلمان بود.»

    وی با اشاره به اعلام فدراسیون قبل از اعزام به تور لهستان افزود: «۲ ساعت قبل از پرواز به لهستان اعلام کردند که شاید نتوانیم از آنجا راهی تور آلمان شویم.»

     

    وی با بیان اینکه در مسابقات آلمان ثبت نام کرده بودیم، گفت: «اینکه باخت فنی خورده‌ایم را نمی‌دانم اما فدراسیون باید به ازای هر بازیکن مبلغ ۱۵۰ یورو(!) جریمه پرداخت کند.»

    (به نظر می‌رسد این مبلغ باید بیشتر باشد)این درحالی است که میلاد حسینی سخنگوی فدراسیون پینگ‌پنگ با اظهار بی‌اطلاعی از جریمه فدراسیون می‌گوید: «قبلا هم مواردی بود که ثبت‌نام کردیم و شرکت نکردیم و مشکلی پیش نیامد. در واقع هر موقع دلمان بخواهد می‌توانیم در مسابقات شرکت کنیم و یا انصراف دهیم و قانونی برای جریمه نداریم.»

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جریمه و افت رنکینگ، تبعات لغو اعزام ناگهانی پینگ‌پنگ"
    تازه ترین اخبار