امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۹:۰۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49329
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه رقابتهای پروتور آلمان قهرمان جهان و المپیک برابر دیگر هموطن خود شکست خورد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ژان ژیک که در کارنامه خود قهرمانی جهان و المپیک را یدک می کشد برابر فن ژاندونگ دیگر هموطن خود شکست خورد واز دور رقابتها کنار رفت. ژاندونگ موفق شد ژان ژیک…

    fghj

    در ادامه رقابتهای پروتور آلمان قهرمان جهان و المپیک برابر دیگر هموطن خود شکست خورد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ژان ژیک که در کارنامه خود قهرمانی جهان و المپیک را یدک می کشد برابر فن ژاندونگ دیگر هموطن خود شکست خورد واز دور رقابتها کنار رفت.

    ژاندونگ موفق شد ژان ژیک را با نتیجه ۴بر۲ شکست داده تا در نیمه نهایی برابر سامسونوف باتجریه قرار گیرد.

    سامسونوف با نتیجه میلیمتری ۴بر۳ فریتاس پرتقالی را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

    آتچاروف با نتیجه ۴برصفر برابر میزوتانی از ژاپن به برتری رسید وتیمو بول موفق شد با نتیجه ۴بر۱ از سد پدیده انگلیسیها یعنی لیام پیجفارد گذشته و به نیمه نهایی برسد تا در نیمه نهایی با  آتچاروف دیگر هموطن خود به رقابت بپردازد.

    لیام پیچفارد همان بازیکنی است که موفق شد بعد از پیروزی  ناباورانه برنوشاد عالمیان بعنوان پدیده ای عرض اندام نماید.

    مسابقات نیمه نهایی تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.

    گفتنی است تیم ملی کشورمان با وجود ثبت نام در پروتور آلمان  نتوانست در این مسابقات حضور داشته باشد وبه نظر می رسد که بازیکنان کشورمان  بجز نوشاد عالمیان با باخت منفی ودرنهایت کسر امتیاز مواجه شده باشند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پروتور آلمان/شکست قهرمان جهان والمپیک"
    1. مهدی قاهری گفت:

      اگر مسئولین تیم ملی کمی مطالعه داشتند متوجه می شدند که همین بازیکن که امروز اسمش رو پدیده می گذارند و می گذارید در لیگ آلمان بازی میکنه و سابقه ی پیروزی ۳ بر ۲ مقابل سامسانوف رو هم به یدک می کشه. با دیدن بازی مقابل نوشاد متوجه خواهید شد که حملات سنگین و سریع این بازیکن اصلا در حد یک بازیکن رنک ۱۲۰ نیست و قطعا بهتره. و البته کسی رنک ۵۵ مادرزاد نبوده و خود نوشاد هم ده تا ده تا پیشرفت کرد. واقعا انتظار از پیش برنده بودن مقابل بازیکنی که در لیگ آلمان بازی میکنه به دلیل بازی های سال های قبل جای تعجب داره. همون توقع اشتباهی که مقابل چن آن هم اتفاق افتاد.


    تازه ترین اخبار