امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۴:۱۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49358
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در خصوص انصراف از تور جهانی آلمان گفت: نرفتن به آلمان پینگ پنگ بازان را زیاد با کاهش رنکینگ روبرو نمی کند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در خصوص عدم اعزام تیم ملی تنیس روی میز به…

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در خصوص انصراف از تور جهانی آلمان گفت: نرفتن به آلمان پینگ پنگ بازان را زیاد با کاهش رنکینگ روبرو نمی کند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در خصوص عدم اعزام تیم ملی تنیس روی میز به آلمان برای شرکت در تور جهانی اظهار داشت: فدراسیون بدلیل مشکلات مالی تصمیم گرفت در این مسابقات شرکت نکند، از طرف دیگر به دلیل اینکه سطح مسابقات آلمان بسیار بالاتر از بازیهای لهستان بود باخت پینگ بازان ایران صدرصد بود.

    وی در خصوص احتمال کاهش رنکینگ ایران در رده بندی جهانی ماه بعد تصریح کرد: نوشاد به دلیل باخت مقابل بازیکن انگلیسی در مسابقات لهستان که از نظر رنکینگ پایین تر از او بود، با کاهش رنکینگ مواجه خواهد شد. همچنین به نظرم سایر پینگ پنگ بازان اگر در تور آلمان شرکت می کردند و شکست می خوردند بیش از حالا که در این مسابقات شرکت نکرده اند، در رنکینگ جهانی سقوط می کردند.

    جعفری پور در پایان گفت: حضور در پروتورها و بازیهای مهم در رنکینگ نقش مهمی دارد که پروتور مراکش و مجارستان از برنامه های پیش روی فدراسیون است.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفری پور: عدم اعزام به آلمان بهتر از شکست در آنجا بود/ نوشاد قطعا در رنکینگ جهانی سقوط می کند"
    1. احمد توتنی گفت:

      جناب منتقد
      بسیار نکته ظریفی را اشاره نمودید.اگر قرار است چون می بازیم شرکت نکنیم،پس بهتر است به هیچ مسابقه ای نرویم چون در اکثر قریب به اتفاق انها خواهیم باخت.

    2. amidi گفت:

      با سلام اینجاست که باید یادی از دوست مشترکمان، اقای ترکان نمود و اظهار تاسف کرد .اگر میگوییم در کمیته فنی مربیان تیم ملی باید حضور داشته باشند برای همین مطلب است .چون بهنگام ثبت نام برای مسابقات المان ،همه معتقد به حضور مفید تیم ملی در این مسابقات بوده اند .اگر باخت اقای نوشاد عالمیان بدلیل امادگی بازیکن انگلیسی بوده و سایر بازیکنان هم در حد و اندازه خود ظاهر شده اند ،پس چرا باید از حضور در المان هراس داشت ؟ نباید با تناقض گویی و پاک کردن صورت مسئله ،به اسیب شناسی امر توجه نکرد .

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        آقای جعفری پور عزیز
        با سلام
        احتراما، قبلا فرموده بودید برخی ازکسانی که انتقاد میکنند استاد بنده هستند !لذا طبق فرمایش خودحضرتعالی انتقادات فنی وبجای دوستان از قبیل آقای عمیدی را حتما دیده و شنیده اید !!به نظر می رسد که حرفی برای گفتن باقی نمانده باشد!
        باتشکر


    تازه ترین اخبار