امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۵:۴۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49374
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: خوشحالیم که پس از مدت‌ها وزیری برای وزارت ورزش انتخاب شد که خودش سابقه مدیریت ورزشی دارد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در تیم پتروشیمی نوری عسلویه اظهار داشت: به دلیل قانون بی‌منطقی که…

     

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: خوشحالیم که پس از مدت‌ها وزیری برای وزارت ورزش انتخاب شد که خودش سابقه مدیریت ورزشی دارد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در تیم پتروشیمی نوری عسلویه اظهار داشت: به دلیل قانون بی‌منطقی که فدراسیون در نظر گرفته بود باید از پتروشیمی جدا می‌شدم و به تیم دیگری می‌رفتم. از بین من و نیما عالمیان هم یک بازیکن می‌توانست به دانشگاه آزاد برود که آنها نیما را انتخاب کردند.

     

    وی ادامه داد: با این شرایط با پیشنهاد پتروشیمی نوری به این تیم پیوستم و قرار است در بحث فنی نیز به این تیم کمک کنم. این تیم هم با جذب چند بازیکن ملی از جمله طاهرخانی و عمرانی شرایط خوبی دارد و امیدوارم به نتایج خوبی برسیم.

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز و عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به انتخاب وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها وزیری برای ورزش انتخاب شد که خودش سوابق مدیریتی ورزشی دارد و برنامه‌های خوبی را هم خواهد داشت.

     

    احدی عنوان کرد: گودرزی در صحبت‌های خود به نکات خوبی از جمله شایسته سالاری اشاره و تاکید داشت که به تخصص ها اهمیت می‌دهد و با این روند روزهای آیت تحولات خوبی ایجاد خواهد شد. انتخاب او را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم ورزش در مسیر خوبی قرار بگیرد.

     

    به گزارش فارس، محمود گودرزی روز گذشته با کسب ۱۹۹ رای موافق، ۴۴ رای مخالف و ۲۴ رای ممتنع وزیر ورزش و جوانان شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احدی:خوشحالیم که وزارت ورزش یک وزیر ورزشی به خود دید/ قانون فدراسیون بی‌منطق است"
    1. درود بر آقای احدی

      ان شالله وزیر جدید که خود دارای مدرک مدیریت تربیت بدنی است ، از خبره های متعهد و تحصیل کرده دانشگاهی امثال شما در راس امور ورزش کشور بهره ببرد .

      با امید روزی که ورزش کشور به خصوص تنیس روی میز ، گلستان شود

    2. خلیل اصلمند گفت:

      این گلستانی که می فرمایید باید از تک تک گلهایی که همه ما هرکدام به نوبه خود به سر این رشته می زنیم ایجاد شود.
      با یک گل بهار نمی شود.گاهی این گلها ازخرزهره هم بدترند.

    3. با سلام به خدمت همه عزیزان ۰به امید سرافرازی میهن عزیزمان ایران و موفقیت برای مربی عزیزما ن مهران احدی بازیکن شایسته و خوش برخورد پینگ پنگ ایران ،امیدوارم که وزیر جدید فکری به حال این رشته مظلوم بکنند‌‌.


    تازه ترین اخبار