امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۲:۱۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49378
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     نایب رئیس هیئت تنیس روی میز گیلان از برگزاری دومین دوره مسابقات لیگ تنیس روی میز بانوان این استان در رشت خبر داد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فریبا قوام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه از ابتدای آبان ماه جاری دومین دوره مسابقات لیگ…

     

     

    نایب رئیس هیئت تنیس روی میز گیلان از برگزاری دومین دوره مسابقات لیگ تنیس روی میز بانوان این استان در رشت خبر داد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فریبا قوام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه از ابتدای آبان ماه جاری دومین دوره مسابقات لیگ تنیس روی میز بانوان در حال برگزاری است، اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور ۱۱ تیم تنیس گیلان برگزار می‌شود که در کشور کم‌سابقه است.

     

    وی افزود: فدراسیون تنیس کشور نتوانسته است این مسابقات را با پنج تیم برگزار کند اما در گیلان با ۱۱ تیم در حال برگزاری است.

     

    این مسئول تیم‌های تنیس روی میز شرکت‌کننده در لیگ مذکور را از ارگان‌های اتاق بازرگانی، شهرداری رشت، گاز، تامین اجتماعی‌، کاسپین، امید، پیشکسوتان، آب منطقه‌ای و هیئت معلولان و جانبازان استان ذکر کرد.

     

    وی با اشاره به اینکه در لیگ ۱۰۰ نفر گرد هم می‌آیند، تصریح کرد: این افراد با نشاط و هیجان در مسابقات تنیس روی میز لیگ شرکت می‌کنند.

     

    نایب رئیس هیئت تنیس روی میز گیلان یکی از ویژگی‌های این لیگ را حضور بازیکنان از هیئت ناشنوا و جانبازان در کنار دیگر تیم‌ها عنوان کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات لیگ تنیس روی میز بانوان گیلان"
    1. amidi گفت:

      با سلام پیشنهاد میشود استانهایی که توان دارند با پذیرش تیمهایی از باشگاههای دیگر استانها ،سطح بازیهایشان را ازاستانی ،به منطقه ای و ملی ارتقائ بخشند


    تازه ترین اخبار