امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۰:۰۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49457
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طبق اظهارات مسئولین فدراسیون تنیس روی میز کشورقرار است رقابتهای کاپ فجر به میزبانی کشورمان با حضور ۹تیم برگزار گردد. طبق  اخبار رسمی منتشره از سوی فدراسیون تنیس روی میز ایران قرار است دراین مسابقات تیمهای :سوریه،لبنان،مجارستان،ترکمنستان،بلاروس،لیبی،اردن ،عراق،هند وآذربائیجان شرکت نمایند که البته گویا تعداد این تیمها با  اخبار سایت فدراسیون همخوان نمی باشد! سایت…

    imagesCA7AF586

    طبق اظهارات مسئولین فدراسیون تنیس روی میز کشورقرار است رقابتهای کاپ فجر به میزبانی کشورمان با حضور ۹تیم برگزار گردد.

    طبق  اخبار رسمی منتشره از سوی فدراسیون تنیس روی میز ایران قرار است دراین مسابقات تیمهای :سوریه،لبنان،مجارستان،ترکمنستان،بلاروس،لیبی،اردن ،عراق،هند وآذربائیجان شرکت نمایند که البته گویا تعداد این تیمها با  اخبار سایت فدراسیون همخوان نمی باشد!

    سایت فدراسیون اعلام کرده  که این  مسابقات برای اولین بار است که دارای رنکنیگ جهانی می باشد  واین در صورتی است که در سال گذشته طبق سایت رسمی فدراسیون جهانی تنیس روی میز  همین مسابقات  دارای رنکینگ جهانی بوده ودر همین سایت نیز به ثبت رسیده است.

    در ادامه قصد داریم تا رده بندی تیمهایی را که طبق اخبار فدراسیون قصد حضور در مسابقات فجرکاپ را دارند بررسی و مقایسه نماییم:!!!

    2

    یکی از اصلی ترین مشکلات این است  که برای پسران و دختران ملی پوش تا قبل از برگزاری این مسابقات هیچگونه اردویی برگزار نگردیده و  است ومتاسفانه هیچ یک از بایکنان فعلی متعلق به استانها وخصوصا  مربیان فعلی  تیم ملی نمی باشند!ودرحال حاضر قرار است طی برگزاری یک اردوی چند روزه باز بحث مربی ومربیگری به میان آید!

    آیاتیمهای شرکت کننده ای همانند هند ومجارستان و بلاروس که رنکینگ آنان از تیمهای ایران بهتر است با تیمهای اصلی خود شرکت خواهند کرد؟

    البته برگزاری این مسابقات مطمئنا به رنکینگ تیمی و انفرادی بازیکنان ایران کمک خواهد کرد ولی درد اصلی  این است که بانیم نگاهی به رده بندی بازیکنان ایران متوجه می شویم که آنان غالبادر رتبه ۸۰۰ الی ۱۰۰ قرار دارند و سوال این است که آیاانصافا این اوضاع برای  رده های پایه و پشتوانه های تیم ملی  تنیس روی میز کشوراسف بار و فاجعه انگیز نمی باشد؟؟؟واقعا در این ارتباط چه کسی مقصر است؟؟؟فدراسیون یا مخالفان  ومنتقدان این سیستم؟

    در هر صورت امیدواریم تمام تیمهای اعلام شده برای حضور در این مسابقات حاضر گردند زیرا چنانچه تعداد تیمهای خارجی به حد  نصاب نرسد  این مسابقات فاقد رنکینگ جهانی خواهد بود!

    برای تیمهای ملی کشورمان آرزوی موفقیت داریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بررسی تیمهای شرکت کننده در کاپ فجر-ایران"
    تازه ترین اخبار