امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۶:۱۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49476
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: صحبت‌هایم در مورد تنیس روی میز تخریب فدراسیون یا شخص خاصی نبوده است و اگر مشکلی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته بود در اوضاع بی برنامه تنیس…

     

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: صحبت‌هایم در مورد تنیس روی میز تخریب فدراسیون یا شخص خاصی نبوده است و اگر مشکلی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته بود در اوضاع بی برنامه تنیس روی میز ایران لیگ عراق را انتخاب کرد، عنوان کرد: باید این موضوع را بگویم از صحبت های من شاید به گونه‌ای دیگر برداشت شده بود و منظورم این بود که در آن تاریخ در تقویم فدراسیون مسابقه و اردویی برای تیم‌های ملی وجود نداشته است و به همین دلیل لیگ عراق را انتخاب کردم. صحبت های من برای تخریب کسی یا فدراسیون نبوده است.

     

    وی عنوان کرد: منظور من از برنامه ریزی ماهانه و سالانه این بوده است و ملی پوشان از ابتدای سال برنامه تمرینات، اردوها و مسابقات خود را بهتر است بدانند و آماده باشند و تکلیف خود را بدانند. تمام صحبت‌های من برای بهبود و پیشرفت تیم ملی بوده است و برای این کار هم هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می دهم.

     

    ملی پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به حکم کمیته انضباطی عنوان کرد: این طور از صحبت های من برداشت شده است که قصد تخریب فدراسیون را داشته‌ام، اما اینگونه نبوده است، اگر گفتم در زمان شهنازی وضعیت بهتری داشتیم به این دلیل بود که در آن زمان مشکلات مالی کمتر بود و اردوهای بیشتری برگزار می‌شد. فدراسیون فعلی هم در حد توان خود اردو و مسابقه بین المللی برای بازیکنان در نظر گرفته است. ورزش ما در حال حاضر مشکلات مالی زیادی دارد و فدراسیون تنیس روی میز هم از این قاعده مستثنی نیست.

     

    اخلاق پسند گفت: مسئولان فدراسیون هم به دلیل اینکه باید گزارش کارکرد خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه دهند،تمام تلاش‌شان این است که از حق این رشته دفاع کنند و فعالیت بیشتری را انجام دهند. البته در برگزاری هر مسابقه‌ای مشکلاتی وجود دارد و این هم طبیعی است.

     

    وی در پایان عنوان کرد: من به عنوان ملی پوشی با بیش از ۱۰ سال سابقه بازی برای تیم ملی به خوبی مشکلات این رشته را می‌دانم و تنها هدفم هم کمک است. اگر انتقادی کرده‌ام چون دلم می‌سوزد و اگر صحبت هایم باعث دلخوری یا بروز مشکلاتی شده است، عذرخواهی می‌کنم

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند:صحبت‌هایم برای تخریب فدراسیون نبود/ امیدوارم دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم"
    تازه ترین اخبار