امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۶:۰۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49478
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سردار نقدی اعتقاد دارد در صورتی که ورزش ما با معنویت و اعتقادات اسلامی گره بخورد شاهد بیشتر درخشش ورزشکاران در جهان خواهیم بود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاحیه هزار سالن ورزشی بسیج در سراسر کشور گفت: اگر ورزش…

     

     

    سردار نقدی اعتقاد دارد در صورتی که ورزش ما با معنویت و اعتقادات اسلامی گره بخورد شاهد بیشتر درخشش ورزشکاران در جهان خواهیم بود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاحیه هزار سالن ورزشی بسیج در سراسر کشور گفت: اگر ورزش ما با ایمان و انگیزه توأم شود همین قهرمانان بزرگی که این روزها شاهدشان هستیم در صورتی که با معنویت و اعتقادات اسلامی گره بخورند شاهد درخشش آنها در جهان خواهیم بود.

     

    وی ادامه داد: حرکت ما به سمت توسعه زیرساخت‌های ورزشی که امیدوارم در پایان برنامه ۵ ساله به اهدافمان برسیم. از تعداد سالن‌های ساخته شده کمترین آن به تهران اختصاص دارد چرا که ما مشکل زمین داریم. امیدواریم با کمک شورای شهر و شهردار شاهد افتتاح سالن‌های بیشتر سال آینده در تهران باشیم.

     

    سردار نقدی با اشاره به اینکه سالن‌ها به صورت مردم نهاد اداره می‌شوند، اظهار داشت: این سالن‌ها بار مالی برای دولت نخواهد داشت و با همان امکانات محدود سالن‌ها را به شکل بسیجی اداره می‌کنیم. کار بزرگ ورزش پرورش استعدادهای بسیجی است که ۳ سال است آغاز شده و می‌توان آن را در رشته‌های مهم و قهرمانی نوجوانان و جوانان دید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سردار نقدی:ورزش با معنویت گره بخورد، درخشش ورزشکاران در جهان بیشتر می‌شود"
    تازه ترین اخبار