امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۵:۳۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49504
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابتهای پروتور جهانی روسیه به قهرمانی آسیائیها به کار خود پایان داد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در بخش انفرادی  مردان بازیکنان ژاپن و روسیه به فینال راه یافتند. در بازی فینال (کاژیرو) از ژاپن برابر (شیبایف) از روسیه قرار گرفت وموفق شد با نتیجه نزدیک ۴بر۳ از سد این بازیکن روسی…

    رقابتهای پروتور جهانی روسیه به قهرمانی آسیائیها به کار خود پایان داد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در بخش انفرادی  مردان بازیکنان ژاپن و روسیه به فینال راه یافتند. در بازی فینال (کاژیرو) از ژاپن برابر (شیبایف) از روسیه قرار گرفت وموفق شد با نتیجه نزدیک ۴بر۳ از سد این بازیکن روسی عبور کرده وبر سکوی قهرمانی بایستد.در این بخش دوبازیکن چینی به مقام سومی مشترک دست یافتند.

    در دونفره مردان زوج روسی(لیونت سوف وپایکوف) برابر زوج ژاپنی(کاژیرو و ماتسادیرا) قرار گرفت که در نتیجه این زوج روسی بودند که با نتیجه زدیک ۳بر۲ به برتری رسیده وبر سکوی قهرمانی ایستادند.

    در بخش انفرادی زنان  فینال رقابتها بصورت تماما چینی برگزار گردید.(لیو شیو ون ) که بعنوان زن شماره یک تنیس روی میز جهان مطرح می باشد برابر رقیب دیرینه خود یعنی( دینگ نینگ) که صاحب رده بندی جهانی شماره ۲ می باشد قرار گرفت. در نهایت این( دینگ نینگ) بود که با غلبه میلیمتری ۴بر۳ بر دیگر هموطن خود به قهرمانی رسید .دوبازیکن دیگر چینی بصورت مشترک به مقام سومی رسیدند.

    در بخش دونفره بانوان نیز این زوج همانند انفرادی این بخش بصورت تمام چینی برگزار گردید.زوج (دینگ نینگ ولیو شیوون) برابر زوج(لی شیائو شیا ویولینگ) قرار گرفت که بدلیل مصدومیت زوج((لی شیائو شیا ویولینگ) ودر نتیجه با باخت فنی برسکوی قهرمانی ایستادند.

    در بخش زیر ۲۱ ساله های پسران این بازیکنان کشور میزبان بودند که به فینال راه یافتند.(اسماعیلوف) از روسیه برابر دیگر هموطن خود(گادیف) قرار گرفت که در نتیجه این (گادیف ) بود که با نتیجه ۴بر۲ به برتری دست یافت وبرسکوی قهرمانی ایستاد.دوبازیکن دیگر روسیه در این بخش به مقام سومی مشترک دست یافتند.

    در بخش زیر ۲۱ ساله های دختران بازیکنان ژاپن و هنک کنگ به فینال راه یافتند.(موریزونو) از ژاپن برابر(وینگ) از هنک کنگ قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۴بر۲ از سد حریف هنک کنگی خود گذشته وبرسکوی قهرمانی بایستد.در این بخش دوبازیکن دیگر ژاپنی به مقام سومی مشترک دست یافتند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان پروتورجهانی روسیه با قهرمانی آسیائیها"
    تازه ترین اخبار