امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۴:۰۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49525
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در اینچئون اصلا شانس مدال نداریم/ ۸۰ درصد برنامه‌هایمان هم اجرا شود راضی هستیم

    در حالی که محمد زارع پور بارها و بارها در مصاحبه ها و گفته های خود اعلام کرده بود که در اینچوان وجهانی مدال خواهیم گرفت ،احمد جعفری پور در مصاحبه خود این اظهارات را منتفی دانست.حالا رسانه ها میممانند و قول  قرارهای محمد زارع پور که سالهاست در این باره به افکار عمومی وعده داده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برنامه های تیم ملی تنیس روی میز گفت: در حال حاضر برنامه ای نداریم، چون فدراسیون درگیر برگزاری رقابت های جام فجر است. من برنامه مفصلی را به فدراسیون داده‌ام که اگر ۷۰ یا ۸۰ درصد آنها هم اجرایی شود، راضی هستیم و می‌توانیم به موفقیت های خوبی برسیم. برنامه ما تا آخر بازی‌های آسیایی و تقریبا یک ساله است.

     

    وی در پاسخ به این سوال که موفقیت از نظر شما چه خواهد بود، گفت: هدف ما این است که به دسته اول جهان صعود کنیم و در بازی‌های آسیایی هم بین ۶ تیم نخست قرار بگیریم.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص اینکه زارع پور گفته است تا سال ۲۰۱۴ یک مدال آسیایی کسب می‌کنیم گفت: در بازی های آسیایی به هیچ وجه کسب مدال در انفرادی و تیمی امکان پذیر نیست، چون آسیا همان جهان بوده و رقابت با چینی‌ها بسیار دشوار است. همان طور که گفتم در جمع ۶ تیم قرار بگیریم موفقیت بزرگی است.

     

    جعفرپور در خصوص اینکه تا پایان سال تیم ملی به چه مسابقاتی اعزام می‌شود، گفت: یکی دو پروتور را در نظر گرفته‌ایم که در صورت فراهم شدن شرایط و تصویب کمیته فنی اعزام خواهیم شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی تیم ملی آب پاکی را بر دست زارع پور ریخت:در اینچئون اصلا شانس مدال نداریم"
    تازه ترین اخبار