امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۳:۳۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49549
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم از مشخص شدن نفرات پذیرفته شده در دوره مربیگری ویژه بانوان این رشته ورزشی خبر داد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد عموئیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دوره مربیگری ویژه بانوان تنیس روی میز در قم با هدف افزایش مربیان این رشته ورزشی…

    دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم از مشخص شدن نفرات پذیرفته شده در دوره مربیگری ویژه بانوان این رشته ورزشی خبر داد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد عموئیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دوره مربیگری ویژه بانوان تنیس روی میز در قم با هدف افزایش مربیان این رشته ورزشی به منظور آموزش و پرورش نیروهای مستعد تنیس روی میز و در نتیجه رسیدن به موفقیت در رقابت های کشوری برگزار شد.

     

    وی ادامه داد: در سال های اخیر برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش‌های تربیت نیروی انسانی و همچنین قسمت‌های داوری و مربیگری در تنیس روی میز قم با حضور مربیان و داوران توانمند قمی با هدف ارتقای دانش این عزیزان موثر واقع شده و به توفیقات ارزشمندی در تنیس روی میز قم انجامیده است.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: دوره مربیگری رشته ورزشی تنیس روی میز در قم در سطح درجه سه با حضور یکی از مدرسان مجرب این رشته از فدراسیون تنیس روی میز در شهر مقدس قم برگزار شد و مورد استقبال مربیان فعال تنیس روی میز قم نیز واقع شد.

     

    وی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با تازه‌ترین اطلاعات تخصصی و علمی پیرامون دانش روز تنیس روی میز آشنا شدند و این دوره قطعا در ادامه حرکت رو به رشد این رشته ورزشی به خصوص از طریق کار مربیان آن با رده‌های سنی پایه موثر و مفید خواهد بود.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم یاد آور شد: مسئولیت تدریس این دوره آموزشی را لیلا رجبیان یکی از مدرسان فدراسیون بر عهده داشت و این دوره با کیفیتی مطلوب در سالن تنیس روی میز شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

     

    وی با اشاره به پایان کلاس مربیگری درجه سه تنیس روی میز بانوان در قم، اضافه کرد: این دوره در حالی برگزار شد که خانم ها زهرا کتابیان، رویا اراضی، ملیحه دهقانی، محبوبه احمدی، فاطمه سراغی، سمیه طلیقی، الهه ستوده، مریم فرخی، مرضیه زمانی و زهرا ستوده با موفقیت آن را به پایان رساندند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پذیرفته شدگان در دوره مربیگری تنیس روی میز بانوان قم معرفی شدند"
    تازه ترین اخبار