امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۳:۴۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49557
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تنیسورهای خوزستانی در مسابقات آزاد و دسته برتر امید استان به مصاف یکدیگر می‌روند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنج‌شنبه (هفتم آذرماه) به مدت دو روز در دزفول انجام می‌شود.   وی با بیان‌ این‌‌که پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۸۰ تنیسور از…

    تنیسورهای خوزستانی در مسابقات آزاد و دسته برتر امید استان به مصاف یکدیگر می‌روند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنج‌شنبه (هفتم آذرماه) به مدت دو روز در دزفول انجام می‌شود.

     

    وی با بیان‌ این‌‌که پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۸۰ تنیسور از سراسر استان در این مسابقات شرکت کنند، گفت: وضعیت‌مان در این رده سنی باتوجه به حضور سروش امیری‌نیا و حامد باشت‌باوی که بازیکنان ملی‌پوش استان هستند، خوب است.

     

    دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان ادامه‌داد: بازیکنان خوب دیگری ازجمله میلاد حدادیان و نیما سلیمانی را داریم که این نفرات هم می‌توانند با بیشتر تمرین کردن، در کشور حرف برای گفتن داشته باشند. در این راستا اگر توجه مربیان‌شان هم بیشتر شود، آن‌ها هم می‌توانند بیشتر مطرح شوند.

     

    وی خاطرنشان‌کرد: طی دو، سه سال گذشته جهش خوبی در این رشته داشته‌ایم. در رده سنی پایه پیشرفت‌مان خوب بوده است و طی سال‌های آینده هم می‌توانیم تنیس‌روی‌میز خوبی داشته باشیم. اگر تلاش مربیان استان نیز در رده سنی پایه بیشتر شود، آینده این رشته از چیزی که اکنون است، بالاتر خواهد رفت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس‌روی‌میز امید خوزستان"
    تازه ترین اخبار