امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۳:۲۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49562
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دامنه استعفاها در فدراسیون تنیس روی میز

    -«حمید رضا صباغیان» تنها داور مرد بین المللی «بلو بج» پینگ پنگ ایران از کمیته داوران استعفا داد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایرنا،صباغیان در نامه استعفای خود که یک نسخه از آن دراختیارایرنا قرارگرفته آورده است:متاسفانه درکمیته مسابقات و داوران به هیچ وجه رعایت انصاف و عدالت نمی شود و موجبات نارضایتی همکاران را بوجود آورده است.

     

    صباغیان تصریح کرد:علیرغم میل باطنی و زحمتی که در طول ۲۷ سال دراین رشته ورزشی کشیده ام از عضویت درکمیته مسابقات فدراسیون استعفا می دهم ؛ با این امید که زمانی نوبت به تحول ساختاری در کمیته مسابقات و سازمان لیگ برسد و ما شاهد شکوفایی بیشتر این رشته و احقاق حق تمامی داوران این مرز و بوم باشیم.

     

    صباغیان تنها داور مردبین المللی بلو بج پینگ پنگ ایران است که در المپیک ۲۰۱۲ لندن قضاوت داشت.

     

    بعد از استعفای ابراهیم علیدخت از سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز و مجید احتشام زاده از کمیته فنی، استعفای صباغیان تنها داور بلو بج مرد ایران، سومین استعفا در این فدراسیون محسوب می شود.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تنها داور بین المللی پینگ پنگ ایران استعفا داد"
    1. amidi گفت:

      با سلام خدا قوت جناب صباغیان . شما شاهد بودید که من چقدر تلاش کردم که با همکاری شما و استاد مجد الاشرافی و دیگر دوستان این کمیته را استحاله و اصلاح کنم .کنار زدن باند شبهه مافیایی فعلی امکان ندارد مگر با کمک و همیاری تمامی داوران

    2. مهدی عرفانی گفت:

      سلام عیکم
      بسیار متاسفم
      جناب آقای صباغیان از داوران بین المللی فرهیخته ٰاخلاق مدار و دوست داشتنی کشور می باشند . بار فنی ایشان نیز بر هیچ کس پوشیده نیست .
      شاید اکنون زمان آن رسیده باشد که آقای زارع پور پیگیر این استعفا شده تا به اصل ماجرا که خواسته بحق و دیرینه اکثریت داوران کشور و همان دلایل اسعفای آقای صباغبان می باشد ٰ برسند و جلوی ناعدالتی بیشتر گرفته شود .
      البته مدتی پیش در جریان بی احترامی و حرمت شکنی یکی از اعضای کمیته داوران فدراسیون نسبت به یکی دیگر از سرمایه های بین المللی داوری کشور که از مدرسان بنام ٰ محبوب ٰ زحمتکش و قدیمی کشور نیز می باشند قرار گرفتم .
      جای بسی تاسف دارد و باید به آن که جایگاه و شخص گریه کرد که این چنین دانش آموز به خود اجازه و جرات می دهد که حرمت استاد خود را بشکند .
      واقعا قدیمی ها چقدر زیبا گفته اند که :
      گر گدا معتبر شود …….
      بنده بعنوان یکی از داوران بین المللی کشور ٰ ابراز ناراحتی و نگرانی خود را از استعفای آقای صباغیان اعلام می نمایم و از آقای زارع پور تقاضا می نمایم ضمن عدم پذیرش استعفای ایشان ٰ شخصا پیگیر این استعفا باشند تا جامعه داوری کشور بیش از این شاهد تبعیض و افول در داوری این رشته نباشد .
      متشکرم

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای عرفانی
        با سلام
        احتراما، با توجه به انتقادات گذشته حضرتعالی در این سایت جای تعجب دارد که حضرتعالی از مبنای مشکل درخواست رسیدگی فرموده اید!
        آقای صباغیان با مدرک لیسانس ومدرس بودن زبان انگلیسی وبا دارا بودن مدرک بلوبچ باید زیر نظر کسی باشد که آقای زارع پور تعینشان فرموده است!
        البته کم نیستند افراد کم سواد ودر پاره ای موارد شبهه دار در مدارک و مدارج در داخل فدراسیون!
        چرا قشر داوران اصل مطلب را فریاد نمی زنند؟؟؟
        اصل مطلب این است که بیش از ۹۸ درصد از برگزاری مسابقات را صرفا دونفر انجام داده وبقیه داوران به هیچ انگاشته شده اند!
        با یک حساب سرانگشتی مبلغ دریافتی از برگزاری این مسابقات برای این دونفر چقدر بوده است؟آیا این مبالغ پرداختی را کسی بجز جناب راع پور تایید می کند؟
        همانگونه که در بخش مربیان به همه آنان توهین شد واز مربی خارج نشین استفاده گردید وصدای هیچ مربی داخلی خصوصا آن چند نفر مربی تیم ملی که هر روز به علیدخت زنگ میزدند در نیامد در بخش داوران هم هر بلایی که برسرشان بیاورند انگار نه انگار که اتفاقی افتاده است!
        راستی چرا هیئت های استانی از مربیان خود دفاع نمیکنند؟ دلیلش معلوم است و…از دست ندادن صندلی وپست و مقام و…..
        آقایان وبانوانی که در این مبارزه سخت و طاقت فرسا شرکت نداشته و از سر ترس و منافع و….حرف حق نزدند در فدراسیون بعدی نیز انتظار مشارکت نداشته باشند.
        انشاالله بزودی خبرهای خوشی در این حوزه شنیده شود!!!
        باز به غیرت آقای عرفانی
        باتشکر


    تازه ترین اخبار