امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۷:۱۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49566
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مدیرفنی هیات پینگ پنگ؛قهرمان پروری و ایجاد انگیزه در بین قهرمانان سیستماتیک عمل کردن و استفاده از خرد جمعی و کارشناسی واعزام مربی به تمام مسابقات استانی و شهرستانی از عمده دلایل کسب عنوان برتری توسط هیات پینگ پنگ استان تهران است   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوررضا فرجی در مصاحبه با…

     

    مدیرفنی هیات پینگ پنگ؛قهرمان پروری و ایجاد انگیزه در بین قهرمانان سیستماتیک عمل کردن و استفاده از خرد جمعی و کارشناسی واعزام مربی به تمام مسابقات استانی و شهرستانی از عمده دلایل کسب عنوان برتری توسط هیات پینگ پنگ استان تهران است

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوررضا فرجی در مصاحبه با وب سایت هیئت تنیس روی میز تهران  اظهار کرد:قهرمانی پینگ پنگ درمیان کلیه رشته های ورزشی استان تهران یک موفقیت خیلی بزرگی است که آن را به تمام دست اندرکاران و فعالان این رشته تبریک می گوییم.

    وی افزود:باید از آقای بایرام پوربه عنوان رییس هیات پینگ پنگ استان تهران تشکر و قدردانی کرد که با تلاش های شبانه روزی و استفاده از تجربیات خود و دیگر قهرمانان و پیشکسوتان ،کارشناسان، مربیان و دلسوزان استان تهران سبب شدند به این قهرمانی دست پیدا کنیم.

     

    فرجی گفت:عوامل دیگری مانند تشکیل کمیته های مختلف و نظارت دقیق در کمیته ها و قهرمان پروری و ایجاد انگیزه در بین قهرمانان در دست یابی به این موفقیت اثرگذار بوده است.

     

    وی افزود: همچنین برقراری مستمری برای قهرمانان تیم ملی به صورت ماهانه که هیچ موقع سابقه نداشته نیز در دست یابی به این موفقیت اثر خوبی داشته است.

     

    فرجی برگزاری مسابقات آزاد(اپن) دسته ۳-دسته۲و دسته یک به صورت منظم و در تمام رده های سنی را یکی دیگر از عوامل کسب موفقیت هیات پینگ پنگ استان تهران دانست و گفت:دادن پاداش به قهرمانان تیم ملی در تمام رده های سنی نیز از جمله علل دست یابی به این موفقیت درخشان است.

     

    وی بیان کرد:استعدادیابی در سطح استان و همکاری با آموزش و پرورش و توزیع جوایز نقدی مسابقات رده بندی دسته جات در تمام رده های سنی و ایجاد فضای تمرین در تمام روز برای قهرمانان دسته جات نیز که توسط رییس هیات انجام شده از عواملی است که سبب شده هیات پینگ پنگ استان تهران را شایسته این موفقیت گرداند.

     

    فرجی در پایان گفت:بعنوان مدیرفنی هیات پینگ پنگ استان تهران تلاش خود را بکار گرفته ام از تجربیات اعضایی که قهرمانی ایران را درکارنامه خود دارند به سود هیات پینگ پنگ استان تهران استفاده نمایم.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مصاحبه رضا فرجی ملی پوش اسبق تنیس روی میز"
    تازه ترین اخبار