امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۷:۰۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49589
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     تنها داور بین‌المللی تنیس روی میز که مدرک بلوبچ دارد از کمیته داوران فدراسیون کناره‌گیری کرد. این چهارمین استعفا در این فدراسیون طی دو ماه گذشته است. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار مهر، حمید رضا صباغیان که در مسابقات تنیس روی میز بازی‌های المپیک لندن هم حضور داشت…

     

     

    تنها داور بین‌المللی تنیس روی میز که مدرک بلوبچ دارد از کمیته داوران فدراسیون کناره‌گیری کرد. این چهارمین استعفا در این فدراسیون طی دو ماه گذشته است.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار مهر، حمید رضا صباغیان که در مسابقات تنیس روی میز بازی‌های المپیک لندن هم حضور داشت با عنوان کردن بی عدالتی و رعایت نشدن انصاف در کمیته مسابقات و داوران از مسئولیتی که کمیته داوران داشت، کناره‌گیری کرد.

     

    این در حالی است که وی تنها داور بین‌المللی صاحب مدرک بلوبچ در تنیس روی میز مردان به حساب می‌آید.

     

    در هر صورت استعفای صباغیان، چهارمین استعفایی است که طی دو ماه گذشته در فدراسیون انجام شده است. ابراهیم علیدخت اولین فردی بود طی این مدت با کناره گیری از سرمربیگری تیم ملی، فدراسیون را با مسئله استعفا روبرو کرد. پس از آن و طی یک هفته گذشته مسئول روابط عمومی (میلاد حسینی) و عضو کمیته فنی (مجید احتشام‌زاده) از سمت‌های خود کناره گیری کردند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چهارمین استعفا در فدراسیون تنیس روی میز طی یک دو ماه گذشته"
    تازه ترین اخبار