امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۴۲:۴۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49607
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     نایب رئیس هیئت تنیس روی میز گیلان کمبود فضای اختصاصی برای این رشته ورزشی در استان را از مشکلات مهم خواند و گفت: تنیس روی میز گیلان به ویژه در بخش بانوان سالن اختصاصی ندارد.   پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فریبا قوام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به…

     

     

    نایب رئیس هیئت تنیس روی میز گیلان کمبود فضای اختصاصی برای این رشته ورزشی در استان را از مشکلات مهم خواند و گفت: تنیس روی میز گیلان به ویژه در بخش بانوان سالن اختصاصی ندارد.

     

    پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فریبا قوام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مشکلات رشته ورزشی تنیس روی میز اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم حضور نیافتن دانش‌آموزان که نیروهای اصلی ورزش قهرمانی هستند در ورزش تنیس روی میز است.

     

    وی همکاری آموزش و پرورش در زمینه جذب و علاقه‌مندی دانش‌آموزان به رشته تنیس روی میز را تاثیرگذار دانست.

     

    نایب رئیس تنیس روی گیلان، نبود فضای کافی برای تنیس روی میز را از دیگر مشکلات این رشته ورزشی ذکر کرد و گفت: تنیس روی میز گیلان به ویژه در بخش بانوان سالن اختصاصی ندارد.

     

    این مسئول کمبود تجهیزات را از دیگر مشکلات تنیس روی میز گیلان ذکر کرد و افزود: در سطح استان این کمبودها وجود دارد.

     

    قوام‌زاده با بیان اینکه در ۱۶ شهرستان گیلان تنها در هفت شهرستان تنیس روی میز فعال است، تصریح کرد: در صورت هماهنگی با دستگاه‌های مختلف می‌توانیم مربیان مجرب و کارت‌دار فدراسیون را در اختیار دیگر ارگان‌ها و دستگاه‌ها بگذاریم.

     

    وی ورود نکردن بیشتر نهادها و ارگان‌های گیلان در بخش ورزشی تنیس روی میز بانوان را از دیگر مشکلات این رشته ورزشی برشمرد.

     

    نایب رئیس تنیس روی گیلان، خاطرنشان کرد: ورود نکردن بانوان نهادها و ارگان‌های مختلف گیلان به بخش ورزش تنیس روی میز ضربه به سلامت اجتماع است.

     

    این مسئول با تصریح بر اینکه سالن یادگار (ره) شهید عضدی رشت روزهای زوج در اختیار بانوان است، یادآور شد: از آموزش و پرورش می‌خواهیم دانش‌آموزان را به طرف سالن‌های موجود شهید انصاری و سلیمان‌داراب هدایت کند.

     

    قوام‌زاده ادامه داد: آرزوی ما این است که روزی بتوانیم به صورت رایگان پذیرای تمام دانش‌آموزان استان در رشته تنیس روی میز باشیم.

     

    وی بخش استعدادیابی و استعدادپروری را از اهداف مهم هیئت تنیس روی گیلان عنوان کرد و متذکر شد: شهریه برای دانش‌آموزان در رشته تنیس روی میز با ۵۰ درصد تخفیف است.

     

    نایب رئیس هیئت تنیس روی گیلان از خیران مدرسه‌ساز خواست در بخش تجهیزات اماکن ورزشی به ویژه تنیس روی میز با هدیه حتی یک توپ کمک کنند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تنیس روی میز گیلان سالن اختصاصی ندارد"
    تازه ترین اخبار