امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۴۹:۳۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49640
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با پایان یافتن روز اول مسابقات کاپ فجر به میزبانی تهران تیمهای راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان یافتن روز اول مسابقات کاپ فجر تیمهای راه یافته به نیمه نهایی این دوره از مسابقات مشخص شدند. در بخش جوانان پسر تیم ملی (الف) ودر گروه A…

    1111111

    با پایان یافتن روز اول مسابقات کاپ فجر به میزبانی تهران تیمهای راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان یافتن روز اول مسابقات کاپ فجر تیمهای راه یافته به نیمه نهایی این دوره از مسابقات مشخص شدند.

    در بخش جوانان پسر تیم ملی (الف) ودر گروه A ابندا در بازی اول خود برابر هند قرار گرفت و با نتیجه ۳بر۱ شکست خورد. دومین دیدار این تیم برابر  اردن بود که با نتیجه ۳بر صفر بسود کشومان به پایان رسید.دیدار سوم این بخش برابر تیم آذربائیجان بود که بازهم با نتیجه ۳بر صفر بسود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.در همین بخش و در گروه B تیم ملی جوانان (ب) برابر ترکمنستان و لیبی وبلاروس ولبنان به نتیجه ۳بر صفر به پیروزی رسید وبعنوان تیم اول گروه B به نیمه نهایی صعود کرد.به این ترتیب تیمهای جوانان (الف) و(ب) کشورمان باید برای فینالیست شدن روبروی هم قرار گیرند.دیگر بازی نیمه نهایی را هند وبلاروس برگزار خواهند نمود.

    در بخش نوجوانان پسر تیم ملی نوجوانان (الف) که در گروه B قرار داشت برابر تیمهای لیبی وترکمنستان وآذربائیجان با نتیجه ۳بر صفر به برتری دست یافت اما برابر تیم بلاروس با نتیجه ۳بر۱ شکست خورد. تیم ملی نوجوانان (ب) که در گروه A این رقابتها قرار داشت برابر تیمهای اردن و لبنان با نتیجه ۳بر صفر به برتری دست یافت وتیم ملی هند را نیز با نتیجه ۳بر۱ از پیش رو برداشت تا بعنوان تیم اول گروه به نیمه نهایی صعود نماید. تیمهای نوجوانان(الف) و (ب) فردا برای فینالیست شدن باید رو در روی یکدیگر به میدان بروند.دیگر بازی نیمه نهایی را هند و بلاروس برگزار خواهند نمود.

    در بخش جوانان دختر تیم ملی (الف) که در بازی اول خود برابر تیم هند با نتیجه ۳بر۱ شکست خورده بود موفق شد دودیدار بعدی خودرا با پیروزی پشت سرگذاشته و بعنوان تیم دوم گروه به نیمه نهایی صعود کردند.تیم ملی (الف) جوانان دختر برا بر لبنان و آذربائیجان با نتیجه ۳برصفر به پیروزی رسید.متاسفانه در این بخش تیم جوانان(ب) از راه یابی به نیمه نهایی باز ماند.

    در این بخش چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی عبارتند ازهند و ایران(الف) ومجارستان و بلاروس.تیم هند برابر مجارستان به میدان خواهد رفت و تیم ملی جوانان( الف) با بلاروس روبرو خواهد شد.برنده این دیدارها به فینال راه خواهد یافت و تیمهای بازنده به سومی مشترک بسنده خواهند کرد.

    در بخش نوجوانان دختر که در یک گروه سه تیمی قرار داشتند ابتدا برابر تیم ترکمنستان به برتری ۳برصفر دست یافته و در بازی بعدی خود برابر هند با نتیجه ۳بر صفر متحمل شکست شدند.وبعنوان تیم دوم راهی نیمه نهایی شدند.در نیمه نهایی تیم ملی نوجوانان ایران برابر آذربائیجان وهند برابر اردن به میدان خواهند رفت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاپ فجر تهران/نتایج کامل روز اول مسابقات(۳)"
    تازه ترین اخبار