امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۸:۴۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49646
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه رقابتهای کاپ فجر تهران قهرمانان بخش تیمی مشخص شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای کاپ فجر بخش تیمی با شناخت قهرمانان به کار خود پایان داد. در بخش جوانان پسرتیم ملی (الف) ایران که به زور از پس تیم ملی جوانان(ب) برآمده بود برسکوی قهرمانی ایستاد.تیم ملی جوانان (الف)…

    1111111

    در ادامه رقابتهای کاپ فجر تهران قهرمانان بخش تیمی مشخص شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای کاپ فجر بخش تیمی با شناخت قهرمانان به کار خود پایان داد.

    در بخش جوانان پسرتیم ملی (الف) ایران که به زور از پس تیم ملی جوانان(ب) برآمده بود برسکوی قهرمانی ایستاد.تیم ملی جوانان (الف) در بازی فینال برابر هند قرار گرفت و با نتیجه ۳بر۱ به برتری رسید وقهرمان شد. این تیم برای قهرمانی بجز تیم ملی جوانان (ب) هیچ مشکلی برای قهرمانی نداشت. در این بخش تیم ملی جوانان (ب) وبلاروس به مقام سومی مشترک دست یافتند.

    در بخش نوجوانان پسرتیم ملی نوجوانان (الف) ایران به مقام قهرمانی  دست یافت.این تیم در بازی فینال برابر بلاروس قرار گرفت وبا نتیجه ۳بر۱ به برتری رسیدوبرسکوی قهرمانی رسید.در این بخش تیمهای  ایران(ب) وهند بصورت مشترک سوم شدند.

    در بخش جوانان دختر تیم ملی جوانان(الف) در بازی نیمه نهایی برابر تیم بلاروس قرار گرفت و با نتیجه ۳برصفر شکست خود وبه مقام سومی رضایت داد.در این بخش ودر بازی فینال تیم هند و بلاروس رودر روی یکدیگر قرار گرفتتند که در نتیجه این تیم هند بود که با نتیجه ۳بر۱ از سد بلاروس گذشت وبر سکوی قهرمانی ایستاد.تیم ملی ایران و

    در بخش نوجوانان دختر نیز تیم ملی ایران که به فینال این دوره از رقابتها رسیده  بود برابر هند وبا نتیجه ۳برصفر شکست خورد و به مقام نائب قهرمانی رسید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاپ فجر تهران/پایان رقابتهای تیمی با شناخت قهرمانان(۴)"
    تازه ترین اخبار