امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۸:۴۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49656
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه مسابقات بین المللی فجر به میزبانی تهران ودر بخش انفرادی بازیکنان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با آغاز رقابتهای انفرادی بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند. در بخش جوانان پسر از ده نفر شرکت کننده تیم های ملی (الف)…

    1111111

    در ادامه مسابقات بین المللی فجر به میزبانی تهران ودر بخش انفرادی بازیکنان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با آغاز رقابتهای انفرادی بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند.

    در بخش جوانان پسر از ده نفر شرکت کننده تیم های ملی (الف) و(ب)کشورمان هفت نفر به دور بعدی مسابقات راه یافتند.بیگدلی از تیم ملی (الف) ودهستانی وسهرابی از تیم ملی (ب) با قبول شکست مقابل حریفان از دور رقابتها کنار رفتند وعمرانی ،لطف الله نسبی، باشت باوی،حاجی ئی،جنتی،امیری نیا وحسینی به دور بعدی مسابقات راه یافتند.

    در بخش نوجوانان پسر هر ده نفرشرکت کننده تیمهای ملی کشورمان با صعود از جدول گروهی به دور بعدی مسابقات راه یافتند.باباجانیان،دارستانی،شمس،حیدری،احمدیان فر،بشیری،رزاق نیا،ثابت،حنطه ورهنما ده بازیکن نوجوان ایرانی هستند که به دور بعدی این مسابقات راه یافته اند.

    در بخش جوانان دختر زهراعلوی کاپیتان تیم ملی جوانان تنها نماینده  ازایران بوده که به جمع هشت نفر برتر این مسابقات  راه یافته است.علوی در مرحله گروهی بازیکنانی از ترکمنستان و مجارستان را با نتیجه ۳برصفر شکست داد وبعنوان نفر اول گروه خود به دور بعدی مسابقات صعود کرد.زهرا علوی برای کسب مدال فردا باید به مصاف بازیکنی از مجارستان به میدان برود.

    در بخش نوجوانان دختر تقریبا تمام بازیکنان ایران از جدول گروهی صعود کرده و به دورحذفی مسابقات را ه یافته اند.برخی از بازیکنان تیم ملی جوانان (الف) به علت دشوار بودن رده جوانان در بخش انفرادی بدلیل دارا بودن شرایط سنی به رده نوجوانان رفته و در این بخش شرکت کرده اند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاپ فجر تهران/نتایج روز اول رقابتهای انفرادی(۵)"
    1. اشتری گفت:

      باسلام همین موضوعی که درآخر به آن اشاره شد جای سوال دارد آیا بازیکنی که در لیست جوانان قرارگرفته ودر آن بخش رقابت کرده می تواند درمیانه راه تغییر مسیردهد؟ آنهم دریک مسابقه بین اللملی ویا آیا امکان اینکه از رده پایین تر به رده بالاتر برویم نیز وجود دارد ؟ از مطلعان خواهشمندم در این باره نظر خود رااعلام نمایند.باتشکر


    تازه ترین اخبار