امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۱:۴۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49665
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم تنیس روی میز استان کردستان به مقام قهرمانی مسابقات تیمی تنیس روی میز جام طریق القدس بسیج کشور که به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد، دست یافت.   به گزارش خبرنگار ایرنا، در دیدار نهایی مسابقات جام طریق القدس بسیج کشور، تیم کردستان موفق شد با ارائه یک بازی برتر و با درخشش ˈدانیال…

    تیم تنیس روی میز استان کردستان به مقام قهرمانی مسابقات تیمی تنیس روی میز جام طریق القدس بسیج کشور که به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد، دست یافت.

     

    به گزارش خبرنگار ایرنا، در دیدار نهایی مسابقات جام طریق القدس بسیج کشور، تیم کردستان موفق شد با ارائه یک بازی برتر و با درخشش ˈدانیال شیخلهˈ که به تنهایی به دو پیروزی دست یافته بود، با نتیجه ۳ بر ۲ تیم قدرتمند اصفهان را شکست دهد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

     

    در تیم تنیس روی میز کردستان، آریا امیری، زانا عبدالهی، دانیال شیخله و فربد کم آزار با مربیگری عبداله ایوبی حضور داشتند و سرپرستی تیم بر عهده اصغر گومه ای بود.

     

    پس از تیم اصفهان که در جایگاه دوم قرار گرفت، تیم های تهران و یزد به صورت مشترک عنوان سوم را کسب کردند و جام اخلاق این رقابت ها نیز به تیم یزد رسید.

     

    در مسابقات تیمی تنیس روی میز جام طریق القدس، ۷۲ پینگ پنگ باز در ترکیب ۱۸ تیم از استان های کردستان، تهران، قزوین، یزد، گلستان، کرمانشاه، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان غربی، فارس، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، کرمان، خوزستان، هرمزگان، ایلام و زنجان به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

     

    این رقابت ها در مرحله مقدماتی به صورت گروهی و دوره ای و در مراحل نهایی به صورت حذفی برگزار شد و پس از انجام ۴۳ مسابقه تیم های کردستان و اصفهان به فینال راه یافتند.

     

    در بخش انفرادی این مسابقات نیز که با رقابت میان ۷۰ پینگ پنگ باز جوان و به صورت تک حذفی برگزار شد، مهدی عبادی زاده از تهران به مقام قهرمانی دست یافت و محمد امین سعیدنیا از اصفهان عنوان دوم این مسابقات را کسب کرد.

     

    همچنین سهیل کلهر از قزوین و مهدی ارجمند نیا از اصفهان به صورت مشترک به عنوان سوم دست یافتند.

     

    در رقابت های بخش دوبل که با حضور ۳۱ تیم دو نفره برگزار شد، دانیال عسکریان و مهدی ارجمند نیا از اصفهان عنوان قهرمانی را با غلبه بر مهدی نصیری و ایمان قاری زاده از خوزستان کسب کردند.

     

    مهدی عبادی زاده و امیرحسین هدایی از تهران و حسین شاپوران و امین علی لو از آذربایجان غربی به صورت مشترک در مکان سوم بخش دوبل مسابقات تنیس روی میز جام طریق القدس ایستادند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کردستان قهرمان مسابقات پینگ پنگ جام طریق القدس بسیج کشور شد"
    1. amidi گفت:

      با سلام باید از زحمات جناب اقای حشمت شریفی نماینده تربیت بدنی بسیج هم در امر برگزاری هر چه مناسب این بازیها تشکر و قدردانی نمود و به همه دست اندر کاران خدا قوت گفت . به اقای ایوبی و تیم یکدست و هماهنگ ایشان هم تبریک میگویم

    2. محمدزاده گفت:

      آقایان علیلو وشاپوران مقام سوم دوبل مبارک باد

    3. هيئت پينگ پنگ اروميه گفت:

      ضمن تبریک مقام شومی شاپوران وعلیلو اززحمات سایربازیکنان وآقایان مجیدسقائی وعلی نوروزیان کمال تشکر را می نمائیم.
      به تیم کردستان وآقای ایوبی نیز تبریک عرض می نمائیم .

    4. امیر عمیدی گفت:

      با سلام اخیرا در جریان مسابقات بسیج شاهد بودم که دوستانی اقدام به کوچک کردن بازیکنان میکنند ،در حالیکه به مقدمات اولیه این امر اگاهی ندارند .خوستم مختصری در این ارتباط توضیح دهم تا شاید والدینی که ناخوداگاه در این امر کاملا تخصص دخالت میکنند متوجه اثرات ان باشند

      تنیس روی میز یک ورزش بسیار سریع و با استرس بالاست . و بازیکن در مسابقات با اجرای تکنیک و تاکتیک های باز (نامشخص) روبروست بنابراین در حین مسابقات و در حین مسابقات ،نمیتوان اموزش تکنیکی را شروع کرد و یا انتظار داشت که بازیکن تاکتیکی را بصورت موفق عمل کند که در ان مورد قبلا تمرین نکرده باشد .مثلا اگر در دریافت سرویس خاصی با تکنیک فلیپ، مشکل دارد ،نمیتوان او را به اجرای این تکنیک ترغیب کرد .برای همین است که معمولا کوچ همراه تیم بایستی از تمرینات بازیکن اگاهی و نسبت به توانمندیهای شخص اشرافیت داشته باشد .بکار بردن جملات و کلمات استرس زا هم نتجه ای کاملا برعکس میدهد . برای مثال این جملات نه تنها هیچ فایده ای ندارند بلکه اثرات منفی نیز دارند .

      سرویس خودته – پوئن سرویسه- نترسی ها -دستت نترسه -مثل گیم یا پوئنهای قبلی بازی کن – امتیازاتتو بگیری ها وغیره

      یک میز پینگ پنگ را در نظر داشته باشید ،یک کوچ باید با تجزیه و تحلیل اماری دقیق ،بداند که در طول گیم بازیکنان در چه قسمت هایی از میز و با چه تکنیکهایی و روی چه تکنیک هایی امتیاز کسب و یا از دست داده اند. ثبت یک بازی ممکن است بصورت مکتوب ،یا با جداول اماری یا با دوربین فیلمبرداری و یا با اتکائ به حافظه مربی باشد.اما بهر حال برای راهنمایی دقیق بازیکن ،بایستی اطلاعات قبلی بازیهای حریف و نحوه امتیاز گیری و امتیاز دهی او و بازیکن خودی جمع بندی شده باشد و اینکار کاملا فنی و مبتنی بر علم و تجربه مربی است

    5. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و احترام
      کسب مقام سومی این مسابقات را به تیم یزد با مربیگری مدبرانه ی آقای سعید زارعزاده تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق بیشتر برای این عزیزان دارم
      با تشکر

    6. اسماعیل فتحی گفت:

      با سلام
      جناب آقای علوی ضمن خسته نباشی، از مطلب علمی و سراسر فنی مربی محترم آقای عمیدی کمال تشکر را دارم.


    تازه ترین اخبار