امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۳:۲۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49672
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فاطمه مختار رضایی دختر شایسته کشورمان به مقام نائب قهرمانی مسابقات فجردر بخش نوجوانان دختر شد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با مشخص شدن بخش پایانی رقابتهای انفرادی جوانان ونوجوانان دختر ،فاطمه مختار رضایی دختر شایسته کشورمان به فینال بخش نوجوانان دختر راه یافته بود با قبول شکست برابر حریف هندی به تائب…

    فاطمه مختار رضایی دختر شایسته کشورمان به مقام نائب قهرمانی مسابقات فجردر بخش نوجوانان دختر شد .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با مشخص شدن بخش پایانی رقابتهای انفرادی جوانان ونوجوانان دختر ،فاطمه مختار رضایی دختر شایسته کشورمان به فینال بخش نوجوانان دختر راه یافته بود با قبول شکست برابر حریف هندی به تائب قهرمانی رسید.

    مختار رضایی برای راه یابی به فینال از سد فاطمه جمالی فر وناینا از هند گذشت. نماینده کشورمان در بازی فینال باید به مصاف مومیتا دوتا از هند که دارای رنکینگ جهانی ۵۶۱ بزرگسالان جهانو۵۲ نوجوانان جهان روبرو شد که متاسفانه در حالی که میتوانست از سد این بازیکن قدرتمند نیز بگذرد با نتیجه میلیمتری ۳بر۳ شکست خوردوبر سکوی دومی ایستاد.

    مختار رضایی همان بازیکن مظلومی بود که در مسابقات انتخابی تیم ملی به دلیل تبانی محرز از حق خود محروم گردید ومتاسفانه هیچ کس در فدراسیون تنیس روی میز پیگیر این ماجرای فاجعه بارآن هم در رده های پایه نگردید.در این میان فقط سایتهای غیر وابسته و مستقل بودند که مظلومیت ودر عین حال شایستگی این دخترمظلوم را فریاد زدند.

    مختار رضایی با توجه به حضور در مسابقات آزاد جهانی سلیمانیه وپیروزی برابر یک بازیکن رنکنیگ دار وهمچنین با توجه به پیروزی برابر فاطمه جمالی فر که دارای رده بندی جهانی می باشد قطعا وارد رده بندی جهانی خواهد گردید.

    در خاتمه جا دارد تا به این دختر شایسته وهمچنین خانواده زحمت کش او وخصوصا مربی ارزشمندش جناب آقای وفایی راد تبریک عرض نماییم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاپ فجر تهران/مختار رضایی با شایستگی نائب قهرمان شد(۶)"
    1. فاطمه جان بالا خره به حق خودت رسیدی.با همراهی همیشگی پدر بزگوارو مادر عزیزتون و با تلاش و کوشش فراوان وباکمک مربی خوش فکرت آقای رضا وفایی راد به آنچه که تو رو با تبانی محروم کرده بودن
      به آنچه که لایقش بودی رسیدی.
      به همه ثابت کردی که خواستن ، توانستنه.
      از طرف همه بچه های باشگاه آقای وفایی به شما تبریک میگم.
      شاد و پیروز و سربلند باشید.

    2. اشتری گفت:

      با سلام و تبریک به خانم مختار رضائی و خانواده محترم برای کسب این عنوان ارزشمند

    3. پرویز جلالی گفت:

      فاطمه جان سختیهایت را دیدیم و خوشحالیم که بحق نایب قهرمانیت را هم دیدیم شایستگی شما در نزد ما قهرمانیست شما با تلاش شبانه روزی بحق خود رسیدی امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشی.ازپدربزگوارتان که همیشه در تمرینات حضور مستمر دارد در ناراحتی ها و خوشحالی ها همراه شما هستند و مادر بزرگوارتان بسیارسپاس گزاریم و در نهایت مردی که بیش از همه برای بچه هابسیار دلسوزانه زحمت میکشد مردی که بزرگ مرد پینگ پنگ ایران نوشاد عالمیان عزیز هم از ایشان نشانه ای دارند جناب آقای رضا وفایی راد عزیز بسیار ممنون و خسته نباشید.

    4. مليكا كرمي گفت:

      با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت
      فاطمه جان این پیروزی را به تو و خانواده محترمت تبریک می گویم به امید پیروزیهای بعدی تو

    5. محمد مختاررضایی گفت:

      احسنت فاطمه خانم به امید قهرمانی جهان و المپیک

    6. فاطمه زهرا مختاررضایی گفت:

      سلام به دوستان وبرزگان خوبم.ازهمه شمابابت ابرازمحبت ولطفی که به من داشتیدتشکرمی کنم وبرایتان درتمام مراحل زندگیتان آرزوی موفقیت دارم.وجاداردازمربی خوبم آقای رضاوفائی وپدربزرگوارشان جناب آقای خسرووفائی هم تشکرکنم.

    7. محمد غلامزاده كلايي گفت:

      با سلام خدمت فاطمه خانم ، خسته نباشید قهرمان- کسب عنوان نایب قهرمانی کاپ فجر مزد تلاش شبانه روزی و همت والای خودت بوده و نیز برای رسیدن به این جایگاه یقینا تلاشهای شبانه روزی و بی شائبه خانواده محترمتان نقش بسزایی داشته است .ضمنا نبایست از زحمات مربی ات( ملی پوش اسبق جناب آقای رضا وفایی راد)بی تفاوت بود. امیداست که آقای وفایی راد باانتقال تجارب ارزنده خود در این رشته بتواند مختار رضایی های دیگری را تحویل جامعه بزرگ پینگ پنگ نماید.با تشکر


    تازه ترین اخبار