امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۴۰:۵۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49698
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بهتر است مربی محترم تیم ملی بزرگسالان که طی مصاحبه های خود اظهار داشته که بازیکنان در طی سال یک بار یا دوبار در اوج می باشدتجدید نظر و توضیح دهند زیرا ژاندونگ جوان تقریبا در هر هفته در مسابقات بین المللی حضور داشته و نه تنها افت نکرده بلکه هر روز شاهد یک شاهکار…

    بهتر است مربی محترم تیم ملی بزرگسالان که طی مصاحبه های خود اظهار داشته که بازیکنان در طی سال یک بار یا دوبار در اوج می باشدتجدید نظر و توضیح دهند زیرا ژاندونگ جوان تقریبا در هر هفته در مسابقات بین المللی حضور داشته و نه تنها افت نکرده بلکه هر روز شاهد یک شاهکار از او هستیم.

    در ادامه رقابتهای پروتور جهانی سوئد،پدیده جوان چینی ها موفق به شکست شوشین نفر دوم تنیس روی میز جهان شد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،(فن ژاندونگ) پدیده جوان چینی ها در ادامه درخشش خود و غلبه بر بازیکنان قدرتمند جهان و چین این بار و در پروتور جهانی سوئد موفق شد در نیمه نهایی برابر شوشین نفر دوم رده بندی مردان جهان به برتری دست یافته و به فینال این رقابتها صعود نماید.

    (ژاندونگ) جوان قبلا موفق شده بود (ژان ژیک )دیگر هموطن خود را که در کارنامه خود قهرمانی جهان و المپیک را به ثبت رسانده شکست دهد.

    (ژاندونگ) جوان موفق شد با نتیجه ۴بر۳ از سد (شوشین) عبور کرده و به همراه (یان آن) دیگر هموطن خود به فینال این رقابتها صعود نمایند.

    در بخش زنان نیز این چینی ها بودند که به فینال این رقابتها دست یافتند.در این بخش (چنگ منگ) رنک هفت زنان جهان با غلبه بر (مو زی) دیگر هموطن خود به فینال رسید. در دیگر بازی نیمه نهایی (لی شیائو دان) دارنده رنکینگ جهانی ۱۲ برابر (هو ملک) از ترکیه به برتری دست یافت و فینالیست شد.

    در بخش زیر ۲۱ ساله های پسران (هانگ) از تایپه و در بخش زیر۲۱ ساله های دختران(پولوکاناوا) از اتریش به مقام قهرمانی رسیدند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تور جهانی سوئد/درخشش چند باره پدیده جوان چینی ها"
    تازه ترین اخبار