امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۲:۳۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49796
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   قائم مقام هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی گفت: نداشتن حامی مالی از مشکلات هیئت تنیس خراسان‌رضوی است.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس, کاظم مستحقی راد ظهر امروز در نشستی خبری در اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی اظهار کرد: با تلاش دست‌اندرکاران،…

     

    قائم مقام هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی گفت: نداشتن حامی مالی از مشکلات هیئت تنیس خراسان‌رضوی است.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس, کاظم مستحقی راد ظهر امروز در نشستی خبری در اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی اظهار کرد: با تلاش دست‌اندرکاران، می‌توان گفت امسال، سال شکوفایی تنیس روی میز استان بوده است.

     

    وی افزود: اعزام مربی بین المللی به مسابقات آسیایی و جهانی، اعزام داور بین‌المللی به مسابقات آسیایی و کسب رتبه برتر و اعزام بازیکن به مسابقات آسیایی قطر و کسب بهترین بازیکن رده جوانان از جمله افتخارات این ورزش در سال ۹۲ است.

     

    مستحقی راد فضای کلی هیئت را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: همدلی بین دست اندرکاران این ورزش در استان افزایش یافته است و پیشکسوتان با ما همکاری می‌کنند و همین امر موفقیت جامعه تنیس روی میز استان را در پی داشته است.

     

    قائم مقام هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی بزرگترین مشکل این هیئت را نداشتن خانه پینگ پنگ ذکر کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با حمایت مسئولان زمین پشت سالن بهشتی را به این امر اختصاص دهیم.

     

    وی مهم‌ترین علت نبودن نماینده خراسان‌رضوی در لیگ برتر کشور را نداشتن حامی مالی دانست و افزود: حضور تیم در این لیگ هزینه‌های ‌بسیاری به همراه دارد که از عهده هیئت خارج است.

     

    مستحقی‌ راد عنوان کرد: در گذشته‌ای نه چندان دور کلوپ‌های ورزشی تنیس روی میز در استان فعال بود که با رونق ورزش بیلیارد، بسیاری از این کلوپ ها تغییر کاربری داد و به باشگاه‌های بیلیارد تغییر کرد.

     

    قائم مقام هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی افزود: در این راستا به دنبال برگزاری رقابت‌های پینگ پنگ در میان ساکنان مجتمع‌های مسکونی هستیم تا در کنار سلامت جسمانی، به سلامت روحی و نشاط اجتماعی مردم نیز کمک کنیم.

     

    وی انجام این ورزش را در بالا بردن توانایی و مهارت‌های افراد بسیار موثر دانست و اظهار کرد: ثابت شده است که انجام تنیس روی میز سرعت، دقت، هوش و بهره وری را افزایش می‌دهد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مستحقی راد:نداشتن حامی مالی از مشکلات هیئت تنیس خراسان‌رضوی است"
    تازه ترین اخبار