امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۷:۲۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۳ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49854
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عارف احمدی فر بازیکن تیم ملی و خوش اخلاق وبدون حاشیه تنیس روی میز کشورمان بعنوان بیر هیئت تنیس روی میز استان گیلان مشغول بکار شده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عارف احمدی فر بازیکن خوش اخلاق و بدور از حاشیه تیم ملی و دسته برتر کشور از چند روز پیش بعنوان دبیر…

    عارف احمدی فر بازیکن تیم ملی و خوش اخلاق وبدون حاشیه تنیس روی میز کشورمان بعنوان بیر هیئت تنیس روی میز استان گیلان مشغول بکار شده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عارف احمدی فر بازیکن خوش اخلاق و بدور از حاشیه تیم ملی و دسته برتر کشور از چند روز پیش بعنوان دبیر هیئت تنیس روی میز استان گیلان مشغول به فعالیت شده است.

    مطمئنا احمدی فر با توجه به اینکه در کارنامه خود  تجربه سالهای طولانی حضور و فعالیت  بعنوان بازیکن در رده های ملی و دسته برتر و باشگاهی را ثبت نموده است یکی از اهالی درجه یک این رشته محسوب شده که یقینا میتواند درحوزه مدیریت نیز برای تنیس روی میز منشاءخیر و برکت وموفقیت تلقی گردد.

    پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور این انتصاب را به عارف عزیز وهیئت تنیس روی میز استان گیلان تبریک عرض کرده وبرای این عزیز گرامی آرزوی موفقیت می نماید.

    یادآوری می گردد که هیئت تنیس روی میز گیلان با داشتن افرادی همانند فریبا قوام زاده در بخش بانوان وعارف احمدی فر در بخش آقایان میتواند بعنوان یکی از هیئت های مطرح ونمونه در سطح کشور عرض اندام همیشگی در حوزه علمی وتخصصی داشته باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عارف احمدی فر دبیر هیئت استان گیلان شد"
    1. صادرپور گفت:

      سلام و عرض ادب
      جناب آقای احمدی فر عزیز انتصاب جنابعالی را بعنوان دبیر هیئت استان گیلان را به شما و تمامی تنیس روی میز بازان گیلکی تبریک و حضور شما سبب خیر برای تنیس روی میز استان و کشور باشد

    2. با سلام انتصاب شما را بعنوان دبیر هیت استان تبریک عرض میکنم

    3. hamed.mosaed گفت:

      با سلام.تبریک میگم.امیدوارم موفق باشن

    4. amidi گفت:

      با سلام این انتخاب شایسته را به ایشان و خانواده تنیس روی میز و ورزشکاران گیلان و جناب اقای مولایی مدیر کل محترم اداره کل ورزش و جوانان استان تبریک میگویم

    5. محمد پیشیار گفت:

      به خانواده تنیس روی میز گیلان، تبریک عرض می‌کنم

    6. بخشنده گفت:

      انتصاب شایسته جناب آقای عارف احمدی فر عزیز ، بازیکن خوش اخلاق و محجوب استان گیلان و کشور بعنوان دبیر هیأت تنیس روی میز استان گیلان را حضور آقا عارف دوست داشتنی و اهالی ورزش تنیس روی میز گیلان صمیمانه تبریک عرض میکنم و آینده ای خوب و روشن را برای استان خوب گیلان آرزو میکنم .

    7. مجید اسماعیل زاده گفت:

      اقا عارف عزیز به شما تبریک میگم موفق باشی
      به امید قرار گرفتن گیلان در بهترین موقعیت در کشور


    تازه ترین اخبار