امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۴:۴۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49859
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیأت پینگ پنگ استان تهران معتقد است:اخلاق در ورزش تنها یک لفظ ارزشی نیست، بلکه همانند اجرای دیگر تکنیک های فورهند و بک هند در پینگ پنگ، یک تکنیک است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از روابط عمومی هیأت پینگ پنگ استان تهران به نقل از ایرنا، محمد بایرام پور که…

    رئیس هیأت پینگ پنگ استان تهران معتقد است:اخلاق در ورزش تنها یک لفظ ارزشی نیست، بلکه همانند اجرای دیگر تکنیک های فورهند و بک هند در پینگ پنگ، یک تکنیک است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از روابط عمومی هیأت پینگ پنگ استان تهران به نقل از ایرنا، محمد بایرام پور که در جمع برخی از ورزشکاران نوجوان و جوان تهرانی سخن می گفت، افزود: به عنوان ورزشکار مجری اصولی تکنیک های فورهند و بک هند، اگر در حین مسابقه، نحوه برخورد با یک شرایط سخت، جو و فضای مسموم و حاکم بر مسابقه و مشکلاتی که بروز آن ها هر لحظه در کمین ورزشکاران است را ندانیم، صرف نظر از احتمال دچارشدن به معصیت، بر کیفیت فنی عملکرد یک قهرمان و بر سطح کیفی مسابقات، تأثیر منفی خواهد گذاشت.

    وی ادامه داد: بنابراین هم باید رفتار صحیح تر را بدانیم و رعایت کنیم و مهمتر از آن رفتارمان را مدیریت نمائیم . بپذیریم که اخلاق در ورزش تنها یک لفظ ارزشی نیست، بلکه همانند اجرای دیگر تکنیک های فورهند و بک هند در پینگ پنگ، یک تکنیک است و بنده فکر می کنم این معنا در تمامی رشته های ورزشی مصداق دارد.

    بایرام پور تاکید کرد: قابل انکار نیست که پینگ پنگ تنها اجرای تکنیک های صحیح فور هند و بک هند نیست، بلکه مجموعه ایست که مهمترین آن، مدیریت هر آنچه می باشد که به این ورزش مربوط و متصل است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بایرامپور:اخلاق در ورزش تنها یک لفظ ارزشی نیست، بلکه یک تکنیک است"
    تازه ترین اخبار