امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۷:۰۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49866
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز با مشکلات اساسی روبرو شده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،طبق اخبار موثق از منابع آگاه به نظر می رسد که تیم دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ برتر با مشکلات اساسی روبرو شده است. با تغییر و تحول در حوزه ورزش…

    تیم دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز با مشکلات اساسی روبرو شده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،طبق اخبار موثق از منابع آگاه به نظر می رسد که تیم دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ برتر با مشکلات اساسی روبرو شده است.

    با تغییر و تحول در حوزه ورزش دانشگاه آزاد ،گویا رئیس جدید تصمیم به تعدیل اساسی رقم قراردادها وپیش قراردادها در بیشتر رشته ها از جمله تنیس روی میز گرفته است.

    طبق همین گزارش این مسئله موجب شده که ادامه حضور تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در رقابتهای لیگ برتر با اما واگر ومشکلات اساسی روبرو گردد.

    نکته قابل توجه و مهم در این ارتباط این است که چنانچه تیم دانشگاه آزاد نتواند در لیگ برتر حضور یابد ادامه برگزاری لیگ برتر با مشکل روبرو خواهد شد هرچند در شرایط فعلی اشکالات و موارد غیر قانونی از جمله حضور افراد ذی نفوذ در کمیته فنی که خود در باشگاه داری و دلالی دینفع می باشند برگزاری این مسابقات را شبهات برجسته وقابل پیگیری روبرو ساخته است.

    یادآوری میگردد که با تغییر ودستکاری در آئین نامه لیگ برتر آن هم بعد از یارگیری اصولی یک تیم متمول که از حالا باید بدون رقابت آن را بعنوان تیم قهرمان نامید مسابقات لیگ برتر با چالش روبرو شده است که بزودی در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

    در هر صورت باید منتظر ماند و دید که سرانجام لیگ برتر امسال  به کجا خواهد انجامید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ برتر به مشکل برخورد!"
    تازه ترین اخبار