امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۵:۳۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49879
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لیگ پینگ پنگ با ۶ تیم برگزار می شود

    رییس سازمان لیگ پینگ پنگ با اعلام حضور ۶ تیم در لیگ امسال اعلام کرد تنها دو تیم قراردادهای خود را برای حضور در لیگ به فدراسیون ارسال کرده اند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغام پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره آخرین وضعیت حضورتیم های پینگ پنگ در لیگ برتر گفت: تا کنون ۶ تیم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده اند که براین اساس ، پتروشیمی بندر امام ، پتروشیمی نوری ، پتروشیمی مروارید ، شورای شهر بابل، دانشگاه آزاد و تله کابین گنجنامه همدان در لیگ حضور خواهند داشت.

     

    وی ادامه داد: پیش از این قرعه کشی لیگ برتر با حضور ۵ تیم برگزار شده بود که تیم پتروشیمی بندرامام در هفته اول با قرعه استراحت روبرو شد اما با توجه به اضافه شدن تیم پتروشیمی مروارید قرار است در هفته اول لیگ یعنی ۲۵ آذرماه ، این دو تیم در ماهشهر مقابل هم قرار گیرند. همچنین تیم پتروشیمی نوری مقابل شورای شهر بابل قرار می گیرد و دانشگاه آزاد هم به مصاف تله کابین گنجنامه همدان می رود.

    رییس سازمان لیگ پینگ پنگ درباره این که گفته می شود، دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ به مشکل برخورده است، گفت: هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده است و اطلاعی در این باره ندارم اما اگر این تیم هم نتواند در لیگ حضور داشته باشد لیگ را با حضور ۵ تیم برگزار می کنیم.

     

    ضرغام پور در پاسخ به این که قرار است برخی از بازیکنان سرشناس در این تیم حضور داشته باشند در این صورت تکلیف این بازیکنان چه می شود گفت: هنوز قراردادی از سوی دانشگاه آزاد به سازمان لیگ داده نشده است و اگر قرارداد بازیکنان این تیم به سازمان ارسال شده بود می توانستیم پیگیر حق و حقوق این بازیکنان باشیم البته در حال حاضر به جزء پتروشیمی بندر امام و شورای شهر بابل هیچ تیمی قراردادش را به سازمان لیگ ارسال نکرده است.

     

    وی خاطرنشان کرد: تیم ها تا زمان آغاز لیگ فرصت دارند که قرارداد بازیکنان خود را به فدراسیون اعلام کنند.

     

    رییس سازمان لیگ پینگ پنگ در ادامه به پایان لیگ نوجوانان و نونهالان اشاره کرد و گفت: سومین دوره مسابقات لیگ برتر نوجوانان و نونهالان امروز در اصفهان به پایان رسید که تیم نفت و گاز گچساران با ۱۸ امتیاز قهرمان شد و تیم های استان مرکزی و هیات اصفهان با ۱۷ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

     

    به گفته ضرغام پور این دوره از رقابت ها با حضور ۱۵ تیم در دو مرحله برگزار شده بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغام پور: مشکل دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ پینگ پنگ به ما اعلام نشده است"
    تازه ترین اخبار