امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۲:۴۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49881
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد می گوید به دلیل کم شدن بودجه دانشگاه آزاد قرار است برای حضور این تیم در لیگ برتر تصمیم گیری شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درباره شایعه حضور نداشتن این تیم در لیگ امسال گفت:…

    سرمربی تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد می گوید به دلیل کم شدن بودجه دانشگاه آزاد قرار است برای حضور این تیم در لیگ برتر تصمیم گیری شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درباره شایعه حضور نداشتن این تیم در لیگ امسال گفت: مشکل خاصی به وجود نیامده است اما دانشگاه آزاد بودجه اش کم شده و می خواهد برخی از رشته های ورزشی خود را کم کند و در حال بررسی این موضوع است. از سوی دیگر بودجه مورد نیاز برای داشتن تیم پینگ پنگ را از ما گرفته اند تا در این باره تصمیم گیری شود.

     

    وی ادامه داد: دانشگاه آزاد با برخی از بازیکنان ما صحبت کرده اند که کمی رقم قراردادشان را کاهش دهند البته هنوز تیم دانشگاه آزاد با هیچ بازیکنی قرارداد کتبی نبسته اما به صورت شفاهی با آن ها به توافق رسیده ایم که این رقم ها با توجه به کم بودن بودجه برای دانشگاه آزاد قابل قبول نیست.

     

    سرمربی تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد در پاسخ به این که بیشترین رقم قرارداد بازیکنان شما چقدر است؟ گفت: ما برای قرادادها با نیما عالمیان بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون و افشین نوروزی هم ۶۰ تا ۵۰ میلیون صحبت کرده ایم که دانشگاه آزاد می گوید این رقم ها باید نصف شود. البته هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است و در هفته آینده در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

     

    پسران با بیان این که نیما عالمیان، بهنام رحمت پناه، امین میرالماسی ، افشین نوروزی و واحد مالمیری بازیکنانی هستند که برای حضور در این تیم با آن ها صحبت شده است، افزود: این بازیکنان منتظرند تا شرایط حضورشان در تیم دانشگاه آزاد مشخص شود. البته یکی از موضوعاتی که دانشگاه آزاد مطرح کرده این است که در تیم های ورزشی اش باید ۷۰ درصد ورزشکاران دانشجو باشند که در این باره مشکلی وجود ندارد و ما هم در تیم خود دانشجو داریم اما باید درباره بحث قراردادها و بودجه لازم برای حضور در لیگ تصمیم گیری شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ پینگ پنگ تصمیم گیری می‌کند"
    تازه ترین اخبار