امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۵:۰۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49883
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تیم نفت و گاز این شهرستان عنوان قهرمانی رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور را کسب کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورمحمد پیشیار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم…

    IMG_4723

    رییس هیات تنیس روی میز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تیم نفت و گاز این شهرستان عنوان قهرمانی رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور را کسب کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورمحمد پیشیار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم نفت و گاز گچساران با هشت پیروزی و کسب ۱۸ امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم های مرکزی و اصفهان نیز به ترتیب با ۱۷ و ۱۶ امتیاز مقام های دوم و سوم را تصاحب کردند.

     

    وی بیان کرد: در دور برگشت رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور نوجوانان و نونهالان نفت و گاز گچساران توانستند تیم های همدان، فارس، اصفهان و شهرداری سنندج را شکست دهند.

     

    پیشیار اظهار کرد: بازی های دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور روزهای ۱۴و ۱۵ آذر امسال با حضور تیم های هیات پینگ پنگ استان های مرکزی، همدان، فارس، اصفهان، شهرداری سنندج و نفت و گاز گچساران در اصفهان برگزار شد.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم نفت و گاز گچساران قهرمان مسابقات تنیس روی میز نوجوانان کشور شد"
    تازه ترین اخبار