امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۵:۴۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49935
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دور برگشت رقابت های لیگ برتر جوانان امید تنیس روی میز قهرمانی کشور با برگزاری مسابقات هفته هفتم و دیدار تیم های شهرداری بانه و هیئت اصفهان در سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی تختی شهرستان بانه پیگیری و طی آن شهرداری بانه خوش درخشید.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ…

     

    دور برگشت رقابت های لیگ برتر جوانان امید تنیس روی میز قهرمانی کشور با برگزاری مسابقات هفته هفتم و دیدار تیم های شهرداری بانه و هیئت اصفهان در سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی تختی شهرستان بانه پیگیری و طی آن شهرداری بانه خوش درخشید.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار مهر، درخشش تنیس روی میز شهرداری بانه در لیگ کشور، درخشش ورزشکاران پرورش اندام کار کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور و اختصاص دادن سکوی اول مسابقات به دوندگان جوان کردستانی از جمله مهمترین اخبار ورزشی کردستان است.

     

    در این هفته از مسابقات لیگ برتر جوانان امید تنیس روی میز قهرمانی کشور تیم شهرداری بانه با حضور “علیرضا ملارجبی”، “میعاد لطفی” و “محمد پارسا جنتی” و در غیاب “متین حیدری” به مصاف تیم هیئت اصفهان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه پنج بر سه حریف خود را از پیش روی بردارد و با کسب دو امتیاز این رقابت، همچنان به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه داد.

     

    تیم شهرداری بانه در مسابقات انفرادی توسط “علیرضا ملارجبی” و “محمد پارسا جنتی” هر یک با کسب دو پیروزی و “میعاد لطفی” یک پیروزی را برابر پینگ پنگ بازان اصفهانی کسب کردند و همچنین در مسابقه دوبل و دو دیدار انفرادی برابر ورزشکاران هیئت اصفهان شکست را پذیرفتند و در مجموع به برتری پنج بر سه دست یافتند.

     

    گفتنی است سرپرستی تیم شهرداری بانه بر “عهده ظاهر شلانی” و بود در غیاب “جمیل لطف اله نسبی”، هدایت و مربیگری تیم را “ناصر بختیاری” بر عهده داشت.

     

    درخشش ورزشکاران پرورش اندام کار کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور

     

    مسابقات ددلیفت نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور به میزبانی زرین شهر اصفهان برگزار شد و در این مسابقات ۱۹۰ ورزشکار از ۲۳ تیم از استان های سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

     

    تیم اعزامی استان کردستان موفق به کسب یک مدال طلا و سه مدال نقره از این مسابقات شد و در نتیجه تیمی استان کردستان در رده سنی نوجوانان مقام دوم تیمی را کسب کرد.

     

    بر همین اساس “شهاب محمدی” در وزن ۵۳ کیلوگرم رده سنی نوجوانان با رکورد ۱۴۵ کیلوگرم عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد و همچنین “فرشید اعظمی” دیگر ورزشکار کردستانی نیز با رکورد ۱۴۵ کیلوگرم و بر حسب تفاوت وزن با نفر اول، عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره وزن ۵۳ کیلوگرم را به دست آورد.

     

    همچنین “رزگار باباویسی” در وزن ۵۹ کیلوگرم و با رکورد ۱۷۰ کیلوگرم و “اشکان مهران” در وزن ۹۳ کیلوگرم با رکورد ۲۴۰ کیلوگرم، با ایستادن در جایگاه دوم این رقابت ها دو مدال نقره دیگر را برای تیم کردستان به دست آوردند.

     

    گفتنی است مربیان تیم ددلیفت استان کردستان “فواد امیری” و “امیر حسینی” از دیواندره بودند و مسئولیت سرپرستی تیم ددلیفت کردستان بر عهده “عثمان مهران” از شهرستان بانه بود.

     

    دوندگان جوان کردستانی سکوی اول را به خود اختصاص دادند

     

    مسابقات دوصحرا نوردی قهرمانی جوانان کشور با معرفی نفرات برتر در شهرستان مریوان به کار خود پایان داد این مسابقات با شرکت ۵۲ دونده در قالب ۱۳ تیم از ۱۱ استان در حاشیه دریاچه زریبار شهرستان مریوان به مسافت هشت کیلومتر برگزار شد.

     

    در پایان مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی جوانان کشور در نتیجه انفرادی “طاها غفاری” از کردستان توانست با اقتدار مقام اول از آن خود کند و “خلیل ناصری” و “جلیل ناصری” هردو از استان ایلام سکوهای دوم و سوم را خود اختصاص دادند.

     

    همچنین “امیر اذریان” از اصفهان، “حامد عزتی” از کردستان، “کیوان چوپانی” از قزوین، “محمد محمدی” از تهران ، “بهزاد شنوا” از اردبیل، “منصور بیات” از البرز و “کوهسار رضائی” از کردستان به ترتیب عناوین چهارم تا دهم کسب کردند.

     

    در نتیجه تیمی تیم کردستان مقام اول کسب کرد و تیم های تهران و ایلام به ترتیب جایگاه دوم و سوم بدست آوردند.

     

    گفتنی است تیم استان کردستان با هشت دونده در قالب دو تیم چهار نفره الف و ب در این رقابت ها شرکت کرد و توانست برای اولین بارمقام اول را کسب کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم تنیس روی میز شهرداری بانه در لیگ کشور خوش درخشید"
    تازه ترین اخبار