امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۶:۰۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49940
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   نیما عالمیان نفر دوم تنیس روی میز ایران برای حضور در دانشگاه آزاد با مشکل مواجه شده است.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل ازخبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا نیما عالمیان که در ابتدای فصل با تیم پتروشیمی نوری عسلویه قرارداد ۸۰ میلیونی منعقد کرده بود، پس از مذاکره مسئولان…

     

    نیما عالمیان نفر دوم تنیس روی میز ایران برای حضور در دانشگاه آزاد با مشکل مواجه شده است.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل ازخبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا نیما عالمیان که در ابتدای فصل با تیم پتروشیمی نوری عسلویه قرارداد ۸۰ میلیونی منعقد کرده بود، پس از مذاکره مسئولان دانشگاه آزاد با وی و با قراردادی بالاتر، او را به تیم خود آوردند.

    در حالی که هنوز قرارداد رسمی با این بازیکن ثبت نشده است مسئولان دانشگاه آزاد تصمیم گرفته‌اند بودجه این تیم را نصف کنند و با این شرایط قطعا قرارداد نیما عالمیان هم کم خواهد شد. تصمیمی که خانواده عالمیان را نگران کرده است.

    قرار است در همین خصوص پدر نیما و برادر وی یعنی نوشاد برای صحبت با مسئولان دانشگاه آزاد، جلسه ای را با محمد دادکان مسئول ورزش این دانشگاه برگزار کنند.

     

    البته محمد دادکان معتقد است که حتی فوتبالیست های ایرانی نیز دستمزدهای زیادی می گیرند و بهترین فوتبالیست ایران باید ۵۰ میلیون تومان! دستمزد بگیرد. باید دید رئیسی که چنین نظری دارد در مورد قهرمانان پینگ پنگ ایران چه می گوید و چه نظری می دهد؟

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چانه زنی با دادکان برای دستمزد پینگ پنگ بازان دانشگاه!"
    تازه ترین اخبار