امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49978
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نفرات حاضر در رنکینگ را ستاره‌دار می‌کنند و دنبال بازی‌های رنک‌دار هستند

    نفرات حاضر در رنکینگ را ستاره‌دار می‌کنند و دنبال بازی‌های رنک‌دار هستند

     

     

    سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز گفت: آقای جعفرپور! چرا از اردوهای ماهانه که برای تیم ملی در نظر گرفته بودید، خبری نیست؟

     

    خبرگزاری فارس: علیدخت: آقای جعفرپور! اردوهای ماهانه تیم ملی چه شد؟/ برخی جرأت پاسخگویی ندارند

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری مسابقات جام فجر تنیس روی میز جوانان و نوجوانان اظهار داشت: برای این مسابقات چند تیم ضعیف را دعوت کرده بودند که سطح‌شان از بازیکنان خودمان هم پایین تر بود و خروجی آن هیچ چیزی برای ایران نداشت.

     

    وی ادامه داد: فرض کنیم بازیکنان جوان و نوجوانان ایران هم رنک دار شدند، کجا می‌خواهند خودشان را نشان دهند؟ آیا فدراسیون آنها را به مسابقات خارجی اعزام می‌کند؟ این بازیکنان سه سال پیاپی هم به مسابقات بروند رنک آنها به ۴۰۰ هم نمی‌رسد.

     

    سرمربی سابق تم ملی تنیس روی میز گفت: ما در حال حاضر رنک ۲۰۰ و ۳۰۰ داریم و به دلیل عدم اعزام ستاره دار شده است و حالا می‌خواهند بازیکن زیر هزار را پرورش دهند.

     

    علیدخت با اشاره به اینکه چرا در دو ماه گذشته و پس از جدایی من از تیم ملی یک جلسه کمیته فنی هم برگزار نشده است، عنوان کرد: جعفرپور زمانی که انتخاب شد گفت که می‌خواهد هر ماه یک هفته اردو بگذارد، چرا این اتفاق تاکنون نیفتاده و تیم ملی رها شده است؟

     

    وی در پاسخ به صحبت های عارف احمدی فر، بازیکن تنیس روی میز، گفت: من در مورد این بازیکن گفتم او از نظر سبک بازی برای مسابقات جهانی مناسب نیست، اما برخی دوستان گفتند که او بازیکن منظم و خوش اخلاقی است! آیا در مسابقات جهانی شما خوش اخلاق باشید مدال خواهند داد؟! چرا آن زمانی که این بازیکن در تیم ملی بود، آنها خودشان از او استفاده نکردند؟

     

    بازیکن سابق تیم ملی و المپیکی کشورمان گفت: احمدی فر گفته است در مسابقات آسیایی حق مرا خوردند، اما سوال من این است که کدام مربی می‌آید بین اخلاق پسند و احمدی فر، او را انتخاب کند؟ من شهامت داشتم و گفتم که او برای تیم ملی مناسب نیست، اما برخی مربیان او را بلا تکلیف در کنار تیم ملی نگه داشتند.

     

    علیدخت گفت: احمدی فر یک سری صحبت های دیگر انجام داده است که اصلا جای جواب دادن ندارد، اما کسانی که در مورد آنها در مصاحبه های قبلی‌ام صحبت کردم‌، جرات پاسخ دادن نداشتند و به ناچار این بازیکن را به جلو انداختند و شاید هم این اتفاق در قراردادشان با این بازیکن آمده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت: آقای جعفرپور! اردوهای ماهانه تیم ملی چه شد؟/ برخی جرأت پاسخگویی ندارند"
    تازه ترین اخبار