امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۷:۱۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 49985
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس سازمان لیگ پینگ در پاسخ به درخواست یکی از تیم‌های برای جذب بازیکن خارجی گفته باید از تیم پتروشیمی اجازه بگیرد و رضایت آنها را جلب کنید!     به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا پینگ پنگ ایران هر روز حواشی جدیدی را در…

     

    رئیس سازمان لیگ پینگ در پاسخ به درخواست یکی از تیم‌های برای جذب بازیکن خارجی گفته باید از تیم پتروشیمی اجازه بگیرد و رضایت آنها را جلب کنید!

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا پینگ پنگ ایران هر روز حواشی جدیدی را در خود می‌بیند وآن طور که پیداست پایانی هم بر این حاشیه ها نیست و در جدید ترین مورد درخواست یکی از تیم ها برای آوردن بازیکن خارجی بود که با پاسخ جالب توجهی از سوی رئیس سازمان لیگ روبرو شده‌اند.

     

    ماجرا از این قرار است که نماینده همدان برای جذب دو بازیکن هندی موضوع را با ضرغامپور رئیس سازمان لیگ مطرح می‌کند که این موضوع با پاسخ جالب توجه وی همراه می‌شود.

     

    ضرغامپور در پاسخ وی می‌گوید: اگر دنبال بازیکن خارجی هستید باید مسئولان تیم پتروشیمی بندرمام را راضی کنید!

     

    به گزارش دانا پتروشیمی با در اختیار گرفتن نوشاد عالمیان مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شود که در صورت حضور بازیکنان هندی در تیم های رقیب کار آنها سخت خواهد شد به همین دلیل هم مسئولان سازمان لیگ انگار خیلی هم بی طرف نیستند و لیگ پینگ پنگ ظاهرا حتی آئین نامه ای برای جذب بازیکن خارجی از سوی تیم ها ندارد و مسایل به طور کدخدامنشی! باید حل شود آنهم با رضایت مسئولان تیم رقیب!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حاشیه های حیرت انگیز لیگ پینگ پنگ:وقتی برای جذب بازیکن خارجی باید از تیم رقیب اجاز گرفت!"
    1. استاد اسدی گفت:

      آقا اگر میگفتن یک بازیکن هم باید برای تیم حریف بیاریدچی؟خداروشکر که به این هم رضایت دادن..


    تازه ترین اخبار