امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۸:۵۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 50013
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس سازمان لیگ پینگ پنگ گفت: جذب بازیکن خارجی برای تیم های حاضر در لیگ باید طبق آئین نامه مسابقات باشد و من حرفی در مورد گرفتن رضایت از تیم پتروشیمی نزده ام.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا بعد از انتشار…

     

    رئیس سازمان لیگ پینگ پنگ گفت: جذب بازیکن خارجی برای تیم های حاضر در لیگ باید طبق آئین نامه مسابقات باشد و من حرفی در مورد گرفتن رضایت از تیم پتروشیمی نزده ام.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا بعد از انتشار خبر جذب بازیکن خارجی در لیگ پینگ پنگ با نظر تیم حریف درایوش ضرغام پور رئیس سازمان لیگ و دبیر کمیته مسابقات توضیحاتی را به دانا داد.

     

    ضرغام پور با رد نقل و قولی از خودش مبنی بر اینکه باید رضایت تیم پتروشیمی برای جذب بازیکن خارجی جلب شود به دانا گفت: من اصلا چنین صحبتی را مطرح نکرده ام و نمی دانم چرا برخی می گویند که من این حرف ها را زده ام؟ اول اینکه من اگر بخواهم در این زمینه صحبتی مطرح کنم می گویم که باید رضایت هر ۵ تیم دیگر جلب شود. دوم اینکه در پاسخ به دوستانی که چنین درخواستی داشتند گفتم با توجه به شرایط موجود در آئین نامه در لیگ این فصل امکان چنین مسئله ای وجود ندارد.

     

    دبیر کمیته مسابقات تصریح کرد: در پاسخ به نامه تیمی که خواهان جذب بازیکن خارجی بود نیز نوشتیم که باید طبق آئین نامه رفتار شود و در بند ۵-۱ آئین نامه نیز آمده است که تیم ها مجاز به جذب دو بازیکن خارجی هستند که یکی را در انفرادی و دیگری را در تیم دو نفره به کار بگیرند. رنکینگ بازیکنان خارجی نیز نباید کمتر از ۳۰۰ باشد و در صورتیکه بازیکن خارجی در رده بندی جهانی حضور ندارد سوابقش باید مورد بررسی قرار بگیرد.بازهم تاکید می کنم که هیچ صحبتی مبنی بر گرفتن رضایت نامه از تیم پتروشیمی انجام نداده ام.

    توضیح مدیر سایت:

    در ارتبا با استفاده از بازیکن خارجی و مشکل آئین نامه ای در این ارتباط باید عنوان کنیم که کمیته باصطلاح فنی خصوصا با این چیدمان عتیقه فعلی در تغییر موارد آئین نامه ای تبحر خاصی دارد وهمین چند روز پیش بود که با همکاری و خط دهی آن شخص ذینفع در لیگ  وخصوصا بعد از یارگیری این آقا برای تیمش آئین نامه تغییر کرد!وخود آقای ضرغامپور نیز به این تغییرات اذعان داشتند.راستی چه کسی میخواهد برای تغییر آئین نامه تصمیم بیگرید ؟حتما همین شخص ذینفع در باشگاه داری و دلالی؟تمام مشکلات ومعضلات این روزها به یک نفر ختم می شود!هروقت وضهیت به سود ضرر این شخص باشد آئین نامه تغییر میکند وهروقت به سود باشد آئین نامه می شود نص قرآن وغیر قابل تغییر!

    اما در ارتباط با  جلب رضایت مربی پتروشیمی بندر امام مدارکی در دست است که نشان میدهد برخلاف گفته های فعلی چنین حرفی زده شده و حتی فایل صوتی آن نزد این سایت موجود می باشد با توجه به حساس شدن این مباحث چنانچه خبرگزاری ریز بین و فعال دانا تمایل داشته باشد این قایل صوتی را در اختیارشان قرار خواهیم داد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغامپور: ضرغام پور: جذب بازیکن خارجی در لیگ پینگ پنگ باید طبق آئین نامه باشد(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار