امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۴:۵۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 50022
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به دلیل عدم حضور در تور جهانی آلمانی

     

     

    با رایزنی مسئولان فدراسیون تنیس روی میز بازیکنان ایران به دلیل عدم حضور در تور جهانی آلمان جریمه مالی نخواهند شد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، تیم ملی تنیس روی میز کشورمان متشکل از نوشاد و نیما عالمیان، سروش امیری‌نیا، حمیدرضا طاهرخانی و پوریا عمرانی ماه گذشته در رقابت های پروتور جهانی لهستان شرکت کرد. این تیم قرار بود از آنجا راهی آلمان شود تا در پروتور جهانی این کشور نیز شرکت کنند که این سفر به دلیل مشکلات مالی لغو شد.

     

    بر این اساس با رایزنی هایی که از سوی مسئولان فدراسیون تنیس روی میز ایران با مسئولان ITTF صورت گرفت، نه جریمه مالی و نه کاهش امتیاز بازیکنان در نظر گرفته نشد تا جایگاه آنها نیز در رنکینگ جهانی به خاطر این مساله تغییری نداشته باشد.

    توضیح مدیر سایت:

    طبق اخبار دریافتی فدراسیون تنیس روی میز طی نامه نگاریهای  ظاهرا این مشکل را رفع کرده است اما همین اخبار نشان میدهد که در این نامه نگاریها اشکالات اساسی گزارش شده است که به نظر می رسد شان ومنزلت جمهوری اسلامی ایران در نظرگرفته نشده است. بهتر است برای شفاف سازی رسانه ها ی بیطرف و دوست دار واقعیت از مسئولین فدراسیون بخواهند که متن نامه نگاریها ومکاتبات با فدراسیون جهانی را منتشر نمایند تا واقعیت در این باره بیش از پیش روشن شود.

    طبق اخبار دریافتی از منابع موثق در این مکاتبات علاوه بردر نظر گرفتن شان و منزلت جمهوری اسلامی گزارشات خلاف واقعی نیز به فدراسیون جهانی ارسال شده است.امیدواریم رسانه های بیطرف و دلسوز طبق رسالت مهمی که بردوش دارند پیگیر این ماجرا گردند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ملی پوشان تنیس روی میز ایران جریمه نمی‌شوند(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار