امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۴:۰۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 50035
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز حاشیه‌های جدید در خصوص حضور بازیکنان خارجی را تکذیب کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش انتشار خبری عجیب در خروجی یکی از خبرگزاریها موجب تعجب خانواده تنیس روی میز شد.   در این خبر آمده…

    رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز حاشیه‌های جدید در خصوص حضور بازیکنان خارجی را تکذیب کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش انتشار خبری عجیب در خروجی یکی از خبرگزاریها موجب تعجب خانواده تنیس روی میز شد.

     

    در این خبر آمده بود مسئولان تیم هیئت همدان برای حضور رد بیست و دومین دوره لیگ برتر از داریوش ضرغامپور رئیس سازمان لیگ کسب اجازه کرده بودند که آیا می‌توانند از آنها استفاده کنند یا خیر؟

     

    ضرغامپور هم در پاسخ گفته بود باید از مسئولان پتروشیمی بندر امام ماهشهر یکی از تیمهای حاضر در لیگ اجازه بگیرید!

     

    براساس این گزارش ؛ رئیس سازمان لیگ این خبر را به صورت کامل تکذیب کرد و گفت: آوردن بازیکنان خارجی باید طبق آیین نامه مسابقات لیگ باشد.

     

    وی اعلام کرد: که هیچ حرفی در خصوص رضایت گرفتن از پتروشیمی بندر امام نزده است.

     

    در این گزارش آمده است ؛ طبق‌ آیین نامه مسابقات لیگ ، هر کدام ا ز تیمهای تنیس روی میز، می‌توانند از دو بازیکن خارجی استفاده کنند که یکی از آنها در بخش انفرادی و دیگری در مسابقات دوبل به کار گرفته شود فقط رنکینگ بازیکنان خارجی نباید کمتر از ۳۰۰ باشد و در صورتی که آنها دارای رنکینگ در فدراسیون جهانی نباشند باید سوابق این بازیکنان مورد بررسی قرار بگیرد.

     

    توضیح مدیر سایت:

    به نظر می رسد که این روزهای یکی از بدترین ایام تاریخ تنیس روی میز کشور باشد!واقعا هیچ چیزی سر جای خودش نیست وهرکس حرف خودش را می زند و کار از دست رئیس فدراسیون در رفته است!

    آیا این توهین به افکار عمومی نیست که یک مسئول اعلام کند استخدام بازیکن خارجی مشکلی ندارد اما طبق آئین نامه یکی از این بازیکنان باید در دوبل بازی کند؟؟؟مگر تیمها عقل خود را از دست داده  اند که با وضعیت اقتصادی فعلی بازیکن خارجی را خریداری کنند آن هم برای یک بازی دونفره؟؟؟

    یک سیستم در فدراسیون بصورت غیر قانونی درصدد است تا به زور تیم بندرامام را برسکوی قهرمانی ببرد!از مسول لیگ  سوال کنید که آیا آئین نامه غیر قابل تغییر است؟اگر غیر قابل تغییر است پس چرا این آئین نامه تغییرکرد آن هم زمانی که پتروشیمی بندر امام بازیکنان مورد نظر خود را باب میل خریداری کرده بود!حالا هم چه اشکالی وجود دارد تا مثلا این آئین نامه تغییر کند و هردوبازیکن خارجی بتوانند در لیگ برتر حضور داشته باشند؟؟شاید مشکل همان مسبباصلی مشکلات فعلی باشد!به نظر می رسد که این لیگ با آن وضعیت سراسر اشکال و شبهه وباوجود شایعات موجود وقرعه کشی بدون لیست تیمها و ورودی  وبرگ قراردادها از اساس غیر قانونی می باشد!بزودی ابعاد گسترده تری ازاین ماجرا و افراد پشت پرده دخیل و ذی نفع در این معرکه را اطلاع رسانی خواهیم نمود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حاشیه های جدید لیگ پینگ پنگ و تکذیب مجدد(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار