امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۶:۳۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 50071
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی فصل گذشته تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد دیگر هدایت این تیم را برعهده ندارد و این در حالی است که خود او بی اطلاع است.   خبرگزاری فارس: پسران: از حضور یا عدم حضورم در تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد بی‌اطلاعم     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور…

     

     

    سرمربی فصل گذشته تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد دیگر هدایت این تیم را برعهده ندارد و این در حالی است که خود او بی اطلاع است.

     

    خبرگزاری فارس: پسران: از حضور یا عدم حضورم در تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد بی‌اطلاعم

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری فارس، لیگ برتر تنیس روی میز در حالی از دوشنبه ۲۵ آذر آغاز می‌شود که تیم دانشگاه آزاد بدون محمدباقر پسران، سرمربی فصل گذشته خود در رقابت ها حاضر خواهد شد.

     

    حمیدرضا صابری، سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد با اعلام این خبر به فارس گفت: پسران دیگر با ما همکاری ندارد و خودم مسئولیت فنی تیم را هم برعهده گرفته ام.

     

    وی در خصوص مشکلات مالی که برای این تیم به وجود آمده بود، گفت: خوشبختانه پس از صحبت هایی که داشتیم، این مشکل برطرف شده است و با همان بودجه اولیه و مدنظرمان وارد مسابقات می‌شویم.

     

    به گزارش فارس، پسران هم در این خصوص به فارس گفت: چیزی در این خصوص به من اطلاع نداده‌اند، اما وقتی که خودشان نمی‌خواهند من هم اصراری ندارم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پسران: از حضور یا عدم حضورم در تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد بی‌اطلاعم"
    تازه ترین اخبار