امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۰:۵۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 50115
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: آقای علیدخت علت این همه حرص و آشفتگی‌تان برای چیست؟     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صحبت های ابراهیم علیدخت، سرمربی سابق تیم ملی در خصوص اینکه گفته بود که چرا از اردوهای…

     

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: آقای علیدخت علت این همه حرص و آشفتگی‌تان برای چیست؟

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صحبت های ابراهیم علیدخت، سرمربی سابق تیم ملی در خصوص اینکه گفته بود که چرا از اردوهای ماهانه تیم ملی خبری نیست، اظهار داشت: در جواب او باید بگویم تاریخ اردوی تیم ملی را تعیین کرده بودیم و تنها منتظر کسب تکلیف از او بودیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و مجوز را صادر کرد.

     

    وی ادامه داد: خود علیدخت در ۶ ماه چند بار اردو برگزار کرد که حالا مدعی شده است چرا تیم ملی اردوی ماهانه ندارد؟ به او پیشنهاد می‌کنم که از مسائل حاشیه ای دور باشد، چون این کار به سلامتی‌اش می‌تواند لطمه بزند. ظاهرا علیدخت خویشتنداری و متانت یک مربی را برای پاسخگویی با عدم جرات و جسارت اشتباه گرفته‌اند. از این همه تخریب و حرمت شکنی در میان مربیان اخلاق مدار، متخصص و بی ادعا متعجب هستم. آقای علیدخت! این همه حرص و ولع شما برای چیست که این روزها شما را تا این اندازه آشفته و از آرامش واقعی دور کرده است؟ حتما خواهید گفت به خاطر دلسوزی به این رشته است؟!

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: همه خانواده دلسوز این رشته به خوبی می‌دانند که عصبانیت و عدم آرامش شما در این روزها به دلیل قبول استعفایتان توسط رئیس فدراسیون است. شاید هم اصلا فکرش را نمی‌کردید که این اتفاق بیفتد. دلیل دیگر آشفتگی‌تان عدم پیشنهاد مربیگری از تیم‌های باشگاهی که در چند سال گذشته به آن عادت کرده بودید، است. البته در دوران مربیگری‌تان هم با وجود مربیان بی ادعا در تهران همیشه از دسترنج دیگران استفاده می‌کردید.

     

    جعفرپور عنوان کرد: چند نفر در طول دوران ورزشی تان به شما لطف و محبت کرده‌اند. ابتدا کسانی که شما را بدون هیچ سابقه مربیگری در این رشته در تیم‌ها قرار دادند و دوم دو رئیس قبلی و فعلی فدراسیون بودند. رئیس قبلی با توجه به نفوذی که در فدراسیون جهانی داشت برایتان سهمیه المپیک گرفت و زارع پور هم شما را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد. اگر من جای شما بودم حداقل از لحاظ اخلاقی تا مدتی قدردان محبت آنها بودم. اگر پاسخ محبت‌ها را ندادید حداقل می‌توانستید حرمت شکنی نکنید.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به تاسیس آکادمی توسط علیدخت، گفت: قلبا آرزو و دعا می‌کنم این آکادمی منشا خیر و برکت برای شما و جامعه تنیس روی میز باشد، اما یک پیشنهاد برادرانه می کنم که خودتان به هیچ وجه آموزش ندهید، چون بازیکنان تحت تعلیم خیلی زود از شما تقلید و اکتساب خواهند کرد که در این صورت نه یک بازیکن خوب دفاعی و نه حمله‌ای خواهند شد. آنها حتی نخواهند توانست هر دو را با هم داشته باشند.

     

    وی گفت: در پاسخی که به یکی از بازیکنان خوش تکنیک و مطرح چند سال اخیر دادید، گفته بودید مگر اخلاق مدال می‌آورد؟ من می‌خواهم بگویم که شما از کدام مدال صحبت می‌کنید

     

    جعفرپور در پایان با تاکید بر اینکه عمر کم ملی پوش بودنتان را به عنوان چماقی بر سر دیگران زده اید، گفت: تا آنجا که یادم است زمانی که بازیکن بودید کسی از تماشاگران جرات حرکت کردن نداشت، چون اگر امتیازی از دست می‌داید، گردن آن می‌انداختید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پاسخ جعفر پور به اظهارات علیدخت؛ این همه حرص و آشفتگی‌تان برای چیست؟"
    تازه ترین اخبار