امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۴:۴۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 50117
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رئیس سازمان لیگ مسابقات فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر از روز دوشنبه، تاکید کرد که این فصل از مسابقات بر اساس برنامه و شیوه‌ای جدید برگزار خواهد شد. طبق برنامه جدید تعداد بازیکنان حاضر در ترکیب هر تیم و تعداد دیدارهای برگزار شده برای تعیین…

     

     

    رئیس سازمان لیگ مسابقات فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر از روز دوشنبه، تاکید کرد که این فصل از مسابقات بر اساس برنامه و شیوه‌ای جدید برگزار خواهد شد. طبق برنامه جدید تعداد بازیکنان حاضر در ترکیب هر تیم و تعداد دیدارهای برگزار شده برای تعیین برنده هر رقابت بیشتر شده است. ضمن اینکه ممکن نتیجه رقابت دو تیم به تساوی کشیده شود.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغام‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد چگونگی برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور توضیح داد و اظهارداشت: امسال دیدارها بعد از مرحله دوره‌ای که به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود نیز ادامه خواهد داشت. بر این اساس پس از اتمام دیدارهای دوره‌ای، یک تیم از دور مسابقات کنار می‌رود و چهار تیم دیگر رقابت خود را برای تعیین جایگاه‌های نهایی در قالب مرحله پلی‌آف دنبال می‌کنند.

     

    وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته دیدارهای رفت و برگشت تا پایان امسال ادامه خواهد داشت. انجام دیدارهای پلی‌آف را هم بعد از نوروز ۹۳ موکول کرده‌ایم.

     

    رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز به دیگر مصوبات این کمیته برای فصل جدید مسابقات باشگاهی اشاره کرد و یادآور شد: طبق برنامه امسال هر تیم می‌تواند برای برگزاری دیدارهایش پنج بازیکن را داخل ترکیب خود قرار دهد در حالیکه سال‌های گذشته ارنج هر تیم با حضور چهار بازیکن بسته می‌شد.

     

    ضرغام‌پور تاکید کرد: تعداد دیدارها در رقابت میان دو تیم و برای تعیین تیم برنده نیز از ۹ دیدار به ۱۰ دیدار افزایش پیدا کرده است. ضمن اینکه پیش از این تیمی که در رقابت با حریف خود به پنج پیروزی دست پیدا می‌کرد، به عنوان تیم برنده معرفی می‌شد اما با توجه به افزایش تعداد دیدارها هر تیم باید صاحب ۶ برد شود تا به عنوان برنده رقابت معرفی شود.

     

    وی خاطرنشان کرد: همچنین در مسابقات امسال، رقابت میان دو تیم ممکن است با تساوی پنج بر پنج تمام شود. البته قانون تساوی در مسابقات تنیس روی میز پیش از این هم در لیگ برتر اجرا می‌شد اما طی یکی دو سال گذشته تیم پ‌های باشگاهی فقط به قصد برد و باخت با هم رقابت می‌کردند. در هر صورت از امسال تساوی هم وارد مسابقات شده است.

     

    “در این صورت شیوه توزیع امتیاز میان تیم‌ها در هر دیدار به چه صورت خواهد بود. تا پیش از این تیم‌های بازنده در لیگ تنیس روی میز هم صاحب امتیاز می‌شدند آیا این برنامه برای مسابقات امسال هم اجرا می‌شود”؟، ضرغام‌پور در پاسخ به این پرسش مهر گفت: بر اساس برنامه جدید، تیم‌های برنده در مسابقات امسال به دو امتیاز دست پیدا می‌کنند و یک امتیاز هم سهم تیم‌هایی می‌شود که به تساوی بسنده می‌کنند. تیم‌های بازنده هم هیچ سهمی از امتیازات توزیع شده ندارند.

     

    رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که ” اجرای این برنامه‌ها روی کیفیت مسابقات چه تاثیری خواهد داشت. به خصوص اینکه مسابقات امسال با حضور پنج تیم برگزار می‌شود”؟، اظهارداشت: البته این برای اولین‌بار نیست که لیگ تنیس روی میز با پنج تیم برگزار می‌شود. خیلی سعی کردیم مانند سال گذشته مسابقات را با ۶ تیم برگزار کنیم اما در نهایت مجبور شدیم با پنج تیم مسابقات را آغاز کنیم. کاری که در برخی ادوار پیشین لیگ هم انجام شده بود.

     

    داریوش ضرغام‌پور تاکید کرد: البته اگر مسابقات را با ۶ تیم برگزار می‌کردیم خیلی خوب می‌شد اما به خاطر برنامه‌های جدیدی که اعمال می‌کنیم و بازیکنان خوبی که تیم‌ها در اختیار گرفته‌اند، قطعا و با وجود حضور پنج تیم هم شاهد رقابت‌هایی جذاب در لیگ امسال خواهیم بود.

     

    به گزارش مهر، بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه با حضور پنج تیم آغاز می‌شود. پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی نوری عسلویه، تله کابین گنج نامه همدان، دانشگاه آزاد و شورای شهر بابل از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برنامه‌های جدید برای مسابقات لیگ تنیس روی میز/ دیدارها مساوی هم دارد"
    تازه ترین اخبار