امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۳:۴۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 50135
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بالاخره بعد از فراز و نشیبهاوشبهات وایرادات قانونی درارتباط با مشروعیت لیگ برتر، این مسابقات بدون خروجی از امروز آغاز خواهد شد. یکی از مشکلات قانونی وارده ، ذینفع بودن و همه کاره بودن صرفا یک شخص در این ماجرا بوده که در این چند سال بیشترین سود مالی را آن هم بدون هیچ تخصص…

    345678

    بالاخره بعد از فراز و نشیبهاوشبهات وایرادات قانونی درارتباط با مشروعیت لیگ برتر، این مسابقات بدون خروجی از امروز آغاز خواهد شد.

    یکی از مشکلات قانونی وارده ، ذینفع بودن و همه کاره بودن صرفا یک شخص در این ماجرا بوده که در این چند سال بیشترین سود مالی را آن هم بدون هیچ تخصص ومدرکی در حوزه مربیگری وخصوصا بازیکن سازی بدست آورده و از این راه پولهای بادآورده کلانی به جیب زده است.

    آیا با پول باشگاههای متمول وبی خبر از پرونده افراد بهترینهای کشور را جذب کردن مربیگری نام دارد؟آیا صرفا ارنج کردن که امروزه هرکسی حتی کسانی که پینگ پنگی نیستند میتوانند این کار را انجام دهند حرفه ای گری نام دارد؟آیا وضعیت اسفبار منطقه ای که با لابی گری این همه پول صرف بازیکنان غیر بومی می کند اما حتی یک بازیکن در حد استان در آن محل وجود ندارد کمک به تنیس روی میز کشور وآن محل جغرافیایی می باشد؟آیا خیانت به همکیشان و همفکران آن هم نه تنها در یک دوره از تاریخ فدراسیون از کارنامه نداشته این افراد پاک خواهد شد؟

    در هر صورت این مطلب با این نیت منتشر گردید که آقایان نیمچه پینگ پنگی سعی نکنند در سایتهای کم بیننده و رسوا شده که صرفا برای اهداف منفعت طلبانه  راه اندازی گردیده این دوره از لیگ برتر را مهم جلوه دهند واز همه مهمتر در ارتباط با باشگاه بانک دی شرام آور است که از کلمه نجومی و .. استفاده می کنند زیرا خودشان  بوی گند هرچه نجومی وسرمایه به هدر دادن است را در آورده اند!

    بزودی بصورت مستقیم تر به این مباحث رسیدگی خواهد شد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بی کیفیت ترین و شبهه دار ترین لیگ تاریخ تنیس روی میز کشور آغاز شد"
    1. بیژن شاهرخی گفت:

      درود برسید عزیز
      اینها که فرمودید بخشی از واقعیت های تلخ این ورزش میباشد .


    تازه ترین اخبار