امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۶:۱۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 50181
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تنیس روی میز کشور که این روزها نفسهای آخر خود را می کشد و می رود تا با وضعیت اسف باری به نقطه زیر صفر برگرددهیچ روزنه ای که امیدوار کننده باشد باقی نگذاشته است. بانوان تنیس روی میز که بطور قطع و یقین از مظلوم ترین ودر عین حال ظلم پذیرترین قشر در جامعه…

    تنیس روی میز کشور که این روزها نفسهای آخر خود را می کشد و می رود تا با وضعیت اسف باری به نقطه زیر صفر برگرددهیچ روزنه ای که امیدوار کننده باشد باقی نگذاشته است.

    بانوان تنیس روی میز که بطور قطع و یقین از مظلوم ترین ودر عین حال ظلم پذیرترین قشر در جامعه ورزشی کشور می باشند از این وضعیت اسف بار در امان نبوده وبیش از پیش در معرض به حاشیه رانده شدن قرار گرفته اند.

    وقتی در یک فدراسیون چیزی به نام کمیته فنی بانوان آن هم بصورت کاملا عمدی وجود نداشته باشدکمترین نتیجه ای که گرفته می شود این است که آقایان بصورت مشخص نمی خواهند این بخش فعال شده بصورت مستقل برای آینده بانوان تصمیم گیری نماید.

    بطور مثال در کمیته فنی وعتیقه فعلی که در ۴۸ ساعت گذشته برگزار گردیده است ۱۰ نفر مرد حضور داشته که در بین آنان فقط یک خانم حضور داشته است !وقتی یک خانم در این ترکیب عجیب وغریب تک و تنها حاضر باشدچه کاری یا تصمیمی می تواند برای تنیس روی میز از بین رفته بانوان بگیرد؟

    مگر نه اینکه آقایانی که در کمیته فنی هستند در تصمیمات وبرنامه ریزی روزمره خود برای این رشته وامانده و بدلیل عدم تخصص وخصوصا ذینفع بودن در بسیاری از تصمیمات بلای فعلی را بر سر این رشته مظلوم وارد ساخته اند؟؟؟

    وقتی آقایان کمیته فنی آن هم با این ترکیب بسیار دیدنی وعتیقه از تصمیم گیری های موفق برای خود ناتوان ودرمانده اند چگونه و طبق چه اصول و منطقی می توانند برای بانوان که در بین آنان افراد فرهیخته و بین المللی و قطعا بسیار باسواد تر از ترکیب فعلی کمیته آقایان می باشند  تصمیم گیری نمایند؟؟؟

    وقتی آقایان حق ندارند از چند کیلومتری بانوان در حوزه ورزش عبور نمایند چرا و به چه علت باید برای آنان تصمیم گیری نمایند؟؟؟

    آنچه مسلم است اینکه تنیس روی میز بانوان بطور قطع و یقین مورد ظلم قرار گرفته و در این ماجرا مدیریت فعلی فدراسیون تنیس روی میز بیشترین سهم را  به خود اختصاص داده است.

    وقتی هیچ یک از اعضای کمیته فنی حتی یک بازیکن در حد مبتدی رشد و پرورش نداده اند وقتی برخی از آنان حتی در اخذ مدارک تحصیلی خود ناتوان وضعیف بوده اند واز همه بدتر وقتی اهم امورات این کمیته بدست ضعیف ترین وکم سابقه ترین در مربیگری و مدرک تحصیلی راهبری می گردد باید هرچه زودتر فاتحه این رشته را خواند!

    گفتنی است کماکان فدراسیون تنیس روی میز کشور از داشتن نائب رئیس بانوان در رنج است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز/یک زن بین ۱۰ مرد!"
    تازه ترین اخبار