امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۵:۳۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۳۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 5023
    ارسال خبر چاپ خبر
  • . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از پینگستان ؛پروتور اتریش از بیست و یکم سپتامبر ۲۰۱۱ در شهر اشواکت (در نزدیکی وین) در آکادمی تنیس روی میز اشلاگر برگزار خواهد شد. این پروتور بسیار معتبر بوده و  بازیکنان حرفه ای چینی در آن به رقابت خواهند پرداخت. اما چیزی که این…

    .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از پینگستان ؛پروتور اتریش از بیست و یکم سپتامبر ۲۰۱۱ در شهر اشواکت (در نزدیکی وین) در آکادمی تنیس روی میز اشلاگر برگزار خواهد شد.
    این پروتور بسیار معتبر بوده و  بازیکنان حرفه ای چینی در آن به رقابت خواهند پرداخت. اما چیزی که این پروتور را جالب می کند این است که اشلاگر هم در آن شرکت خواهد کرد. حضور ورنر اشلاگر، قهرمان جهان در سال ۲۰۰۳، در این دوره از رقابت ها از این نظر حائز اهمیت است که او در آکادمی خود مشغول به بازی خواهد شد.به عبارتی او بر روی میزهایی بازی خواهد کرد که مال خودش است.
    آیا تا کنون بازیکنی در سالنی که به نام خودش است به رقابت پرداخته است؟
    مطمئناً چنین چیزی قبلاً در تاریخ تنیس روی میز اتفاق نیافتاده.
    او درباره ی این موضوع در گفت و گو با خبرنگار ITTF گفت:”این یک رویداد بسیار خاص است.من حس می کنم این جا (آکادمی اشلاگر) خانه ی من است و این برای من یک امتیاز است.”
    حتی اگر نام اشلاگر در بالای در ورودی بدرخشد با حضور قهرمانان چینی همچون وانگ هائو، ما لین، ما لونگ ، ژانگ ژیک ، سو سین و هائو شو آی قهرمانی کار آسانی نیست.
    البته اشلاگر ثابت کرده که می تواند. هر چه باشد او در سال ۲۰۰۳ در مسابقات قهرمانی جهان در پاریس با پیروزی بر وانگ لیچین و کونگ هوئی قهرمان جهان شد.
    او برد های جالبی داشته است. اگر می خواهید درباره موفقیت هایش با جزئیات دقیقه به دقیقه بدانید می توانید از کارل جیندراک ، یار اسبق دوبل اشلاگر و رئیس قسمت اجرائی فدراسیون جهانی، سئوال کنید. او می تواند پیشرفت ها و موفقیت های اشلاگر را در هر بازی، در هر گیم ، در هر امتیاز و در هر چرخش توپ بیان کند.
    حاصل پروتور ۲۰۱۱ اتریش هر چه باشد ورنر همچنان محبوب و قهرمان جهان سال ۲۰۰۳ خواهد ماند.
    از دیگر شرکت کنندگان در این پروتور می توان اوفچاروف، بائوم پاتریک، پرسون، پریموراک، جین مایکل سیو، استجر باستین، گائو نینگ، چوانگ چین یوآن، ریو سئونگ مین، اوه سنگ یون و کنتا ماتسو دایرا را نام برد.
    ورنر اشلاگر گفت :” من به طور متوسط دوبار در هفته تمرین می کنم. من دوست دارم زمان بیشتری برای تمرین داشته باشم اما کارهای آکادمی زمان من را بیشتر از آن چه که انتظار داشتم پر کرده است.”
    بالا بودن سطح بازی و با تجربه بودن اشلاگر باعث شده تا آکادمی اشلاگر به یکی از بهترین ، کامل ترین و استاندارد ترین آکادمی ها تبدیل شود. همانطور که می دانید آکادمی پینگ پنگ تهران با آکادمی اشلاگر قرارداد بسته است.
    اشلاگر گفت :” آکادمی اشلاگر چند منظوره است. سالن تمرین ، آمادگی جسمانی مدرن و رستوران از جمله
    عبارتی انگلیسی می گوید : “اگر او ببازد ویکت هایش را بر می دارد و می رود”
    برای بازی کریکت شما به ویکت ( ۳ عدد چوب نازک و بلند که در بازی کریکت استفاده می شود) نیاز دارید.
    این ضرب المثل در این جا کاربرد دارد. اگر اشلاگر شکست خورد می تواند میز ها را ببرد تا بقیه نتوانند مسابقات را ادامه دهند.
    البته جابه جا کردن ۲۰ میز و ۲۰ تور و ۴۰۰ جایگاه داوری کار راحتی نیست کار راحت تر این است که اگر باخت فقط چراغ سالنش را خاموش کند.
    ****اشلاگر ورود بازیکنان از تمام جهان را به آکادمی اشلاگر خوش آمد می گوید.****
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پروتور اتریش در کمپ اشلاگر !آیا اشلاگر موفق می شود؟"
    تازه ترین اخبار