امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۶:۲۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 50276
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با پایان یافتن مسابقات بیماران خاص کشور در شیراز قهرمانی مردان به اصفهانیها و قهرمانی زنان به همدانی ها رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان یافتن مسابقات کشوری بیماران خاص که به میزبانی شیرازیها برگزار گردید تیم تنیس روی میز بیمارن خاص اصفهان در بخش مردان و تیم بیمارن خاص همدان در…

    با پایان یافتن مسابقات بیماران خاص کشور در شیراز قهرمانی مردان به اصفهانیها و قهرمانی زنان به همدانی ها رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان یافتن مسابقات کشوری بیماران خاص که به میزبانی شیرازیها برگزار گردید تیم تنیس روی میز بیمارن خاص اصفهان در بخش مردان و تیم بیمارن خاص همدان در بخش زنان به مقام قهرمانی رسیدند.

    در بخش مردان تیم اصفهان با غلبه بر دیگر تیمها برسکوی قهرمانی ایستاد و تیمهای آذربائیجان غربی و خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

    همچنین در بخش انفرادی جمال فتاحی از خوزستان قهرمان شد ومحمد رضایی از آذربایجان شرقی دوم شد و محمدجواد شاه محمدی و اسماعیل ذوالفقاری هر دو از اصفهان به طور مشترک سوم شدند.

    دربخش دو نفره نیز جمال فتاحی از خوزستان و محمد رضایی از آذربایجان شرقی عنوان نخست را به خود اختصاص دادند ، محمد جواد شاه محمدی و اسماعیل ذوالفقاری هر دو از اصفهان دوم شدند و امیر حسین کمالی از اصفهان،

    محسن محمدی از همدان به همراه سجاد جعفری از چهار محال بختیاری و محمد باباخانی از همدان مشترکا سوم شدند.

    در بخش بانوان این تیم قدرتمند همدان بود که به مقام قهرمانی رسید.تیم همدان موفق شد با غلبه بر تمامی حریفان خود برسکوی قهرمانی این دوره از مسابقات بایستد.

    گفتنی است سال گذشته تیم همدان به مقام سومی رسیده بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات بیماران خاص/اصفهان در مردان و همدان در زنان به قهرمانی رسیدند"
    1. بخشنده گفت:

      با سلام
      جناب آقای جمال فتاحی دوست خوب و عزیزم ، کسب مقام قهرمانی انفرادی و دوبل مسابقات بیماریهای خاص را حضور جنابعالی صمیمانه تبریک عرض میکنم و امیدوارم در تمام عرصه های زندگی موفق و منصور باشید و آینده ای روشن در انتظارتان باشد .

    2. مسعود میراب گفت:

      تبریک به دوست عزیزم اقا جمال. با ارزوی موفقیت بیشتر

    3. نیکخواه-محمد گفت:

      ای کاش خبر ها بهمراه تصاویر باشند.نمیدانم آقای فتاحی از همدوره های قدیمی هستند یا نه فرد دیگری است .بهرحال ضمن عرض تبریک به ایشان و دیگر نفرات برتر و آرزوی سلامتی و تندرستی و موفقیت در رقابتهای جهانی از خداوند بزرگ برای همه این عزیزان دارم .

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب نیکخواه
        با سلام
        احتراما،جمال فتاحی از نسل بعد از دوره ما می باشد.عکس ایشان در سایت موجود است.
        باتشکر


    تازه ترین اخبار