امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۴:۴۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 50290
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان استان خوزستان با شناخت قهرمانان در رده های سنی مختلف به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان استان خوزستان که از صبح روز جمعه در سالن تنیس روی میز نفت اهواز برگزار شد با شناخت قهرمانان به کار خود پایان داد….

    2013-12-20 14.14.55

    مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان استان خوزستان با شناخت قهرمانان در رده های سنی مختلف به کار خود پایان داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان استان خوزستان که از صبح روز جمعه در سالن تنیس روی میز نفت اهواز برگزار شد با شناخت قهرمانان به کار خود پایان داد.

    مسابقات تنیس روی میز آزاد و دسته برتر پیشکسوتان رده های سنی بالای ۴۰ ، ۵۰ و ۶۰ سال استان خوزستان با حضور ۳۱ نفر از بهترین های پیشکسوتان استان خوزستان که از شهرستانهای (اهواز – ماهشهر – رامهرمز و ایذه) در این مسابقات شرکت نموده بودند طی روز جمعه مورخ ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۲ در سالن زیبای تنیس روی میز شهرک نفت اهواز برگزار شد .

    پس از انجام ۷۳ مسابقه انفرادی با قهرمانی جمشید نوروزی در رده ۴۰ سال به بالا از (ماهشهر) عبدالامیر بخشنده در رده ۵۰ سال به بالا از (اهواز)و قربانعلی ذلفی در رده ۶۰ سال به بالا از (ماهشهر) به پایان رسید .

    Untitled

    2013-12-20 14.15.31

    2013-12-20 14.16.42

    2013-12-20 14.46.42

    2013-12-20 14.17.40

    2013-12-20 14.46.16

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان خوزستان برگزارشد(تصویری)"
    1. محمد پیشیار گفت:

      سلام
      دود از کنده بلند میشه

    2. بخشنده گفت:

      سلام
      کسب مقام قهرمانی آقایان جمشید نوروزی.قربانعلی ذلفی و همچنین نایب قهرمانی آقایان بهروز الماسی . علی حسین مطلبی.حسین جعفری و مقام سوم آقایان صادق ادهمی .داریوش الهی و ابراهیم دهدار را حضور کلیه دوستان قدیمی خودم صمیمانه تبریک عرض میکنم و آرزو میکنم همیشه سالم وتندرست باشند .

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای بخشنده
        با سلام
        احتراما،باتشکر از شما که یادی از اینجانب کردید!
        باتشکر

    3. کیومرث کرمی کرمانشاه گفت:

      باسلام امیدوارم همیشه تندرست باشید درصورت امکان سری هم به کرمانشاه بزنید متشکرم

    4. نیکخواه-محمد گفت:

      ضمن تبریک به آقایان بخشنده و نوروزی و الماسی همدوره های قدیمی و آرزوی سلامتی برای ایشان و تبریک به هیئت خوزستان که اینقدر فعال بوده و برگزاری مسابقات مختلف را در برنامه کاری خود داشته و به ان ها عمل میکند.خوزستان سرزمینی پینگ پنگ خیز بوده و هست و با این برنامه های منظم که تنها در حرف و شعار دادن نیست و عمل به آن نیز به چشم می خورد خواهد بود.

    5. بخشنده گفت:

      با سلام
      جناب آقای سید منصور علوی عزیز
      جنابعالی که افتخار نمی دهید تا در مسابقات پیشکسوتان شرکت نمائید و بنده هم می دانم علت آن توجه خاص به زهرا خانم عزیز است که وقت آزاد برای شما نمی گذارد ، نه تنها بنده بلکه اکثر بازیکنان قدیمی خوزستان دوست دارند شما را در مسابقات ببینند بهر حال اگر بنده نامی از شما نبردم بجهت این بود که در مسابقات حضور نداشتید علی کل حال تقریباً همه میدانند دوستی بنده با شما و کل خانواده محترمتان مربوط به الان نیست بلکه مربوط به بیش از سی و چند سال پیش بر میگردد . و خودتان نیز نیز از ارادت بنده مطلع هستید . دوستدار شما بخشنده

    6. بخشنده گفت:

      با سلام
      از دوستان قدیمی خود جناب آقای محمد نیکخواه و کیومرث کرمی عزیز نیز بابت کامنتی که گذاشتند بی نهایت تشکر میکنم دوست داشتم شما عزیزان را از نزدیک ببینم و یاد قدیم را زنده کنیم . اردتمند شما بخشنده


    تازه ترین اخبار