امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۳:۳۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 50308
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ابهام در لغو یک بازی از لیگ تنیس روی میز

     

     

    دیدار دانشگاه آزاد و هیئت همدان در لیگ تنیس روی میز در حالی لغو شد که دو علت مختلف برای برگزار نشدن این مسابقه عنوان می‌شود.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری فارس، لیگ برتر تنیس روی میز در حالی از هفته گذشته آغاز شد که از دو دیداری که طبق برنامه قرار بود برگزار شود، یک مسابقه لغو شد که برای لغو این مسابقه دلایل مختلفی هم عنوان شد.

     

    مسئولان سازمان لیگ عدم ارائه مدارک از سوی دانشگاه آزاد عنوان کرده‌اند و دانشگاهی‌ها هم نیامدن بازیکنان خارجی همدان را علت لغو دانسته‌اند.

     

    داریوش ضرغامپور، رئیس سازمان لیگ در گفت‌وگو با فارس، در خصوص لغو بازی دانشگاه آزاد گفت: متاسفانه دانشگاه آزاد تا این لحظه هیچ مدرک و قراردادی را به سازمان لیگ نداده است و نمی دانیم دلیل تاخیر آنها برای چیست.

     

    وی ادامه داد: لغو بازی دانشگاه آزاد و نماینده همدان هم به همین دلیل بود، چون نمی‌توانستیم مسابقه‌ای را برگزار کنیم که یکی از تیم‌ها هیچ مدرکی ندارد.

     

    اما مسئولان دانشگاه آزاد به کلی صحبت‌های ضرغامپور را رد می‌کنند و علت لغو بازی را نیامدن بازیکن خارجی همدان عنوان می‌کنند.

     

    حمیدرضا صابری، سرپرست – سرمربی دانشگاه آزاد هم در این خصوص اظهار داشت: درست است که هنوز ما مدارکی برای مسابقات نداده‌ایم، اما لغو مسابقه به این خاطر نبود و چون بازیکن خارجی همدان به ایران نیامده است سازمان لیگ بازی را لغو کرد.

     

    وی ادامه داد: مدارک‌مان امروز تکمیل می‌شود و به فدراسیون ارسال خواهیم کرد.

     

    به گزارش فارس، به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون در همین ابتدای کار با مشکل عدم مدیریت مواجه هستند که یک تیم پس از آغاز لیگ هم هنوز مدارک خود را ارائه نداده است و شاید هم این کنار آمدن به دلیل تعداد کم تیم‌ها و نگه داشتن آنها با هر شرایطی است.

     

    ۵ تیم پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد، پتروشیمی نوری عسلویه، شورای شهر بابل و نماینده همدان در لیگ امسال حضور دارند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مشکل مدیریتی یا کنار آمدن با تیم‌ها/ پای خارجی‌ها در میان است"
    تازه ترین اخبار